| کد خبر: 189599 |

◄ سرپرست دفتر نگهداری راهها معرفی شد

​طی مراسمی با حضور معاونان راهداری و راه فرعی و روستایی ، مدیران کل و معاونان دفاتر زیرمجموعه این معاونت ها ، افشین پیرنون به عنوان سرپرست دفتر نگهداری راهها معرفی شد .

تین نیوز

​طی مراسمی با حضور معاونان راهداری و راه فرعی و روستایی ، مدیران کل و معاونان دفاتر زیرمجموعه این معاونت ها ، افشین پیرنون به عنوان سرپرست دفتر نگهداری راهها معرفی شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات تخصصی رضا اکبری مدیرکل اسبق دفتر نگهداری راهها ، اظهار داشت :

اکبری از مدیران توانمند ، اخلاق مدار و تخصصی در حوزه راهداری است که امید است در مسوولیت جدید خود به عنوان معاون راه فرعی و روستایی سازمان در راستای توسعه این بخش و ارتقای سطح سرویس و خدمات قابل ارایه به کاربران این بخش گسترده از راههای کشور با بهره گیری از تخصص و توان خود و نیروی انسانی توانمند ، همچنان موفق عمل کند .

این گزارش حاکی است رضا اکبری مدیرکل سابق دفتر نگهداری راهها گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده در دوره تصدی خود ارایه کرد و بر لزوم انجام کار تیمی و تعاملات در حوزه نگهداری راهها با توجه به سختی انجام کار با توجه به کمبود اعتبارات و وسیع بودن حوزه کاری تاکید کرد .

همچنین افشین پیرنون سرپرست دفتر نگهداری راهها طی سخنانی به برنامه هاو اهداف و فعالیتهای پیشنهادی خود در این بخش اشاره کرد و خواستارتعامل و همکاری کلیه دفاتر زیر بخش معاونت راهداری در جلسات ارتقای اهداف و راهکارهای اجرایی شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.