| کد خبر: 183423 |

◄ انتصاب مدیر‌کل جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی

در مراسمی حمزه ذاکری به عنوان مدیرکل جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور معرفی شد.

تین نیوز

در مراسمی حمزه ذاکری به عنوان مدیرکل جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسمی که به منظور معرفی مدیر‌کل جدید دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی و قدردانی از زحمات مدیرکل سابق این دفتر برگزار شد، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان ضمن تأکید بر اهمیت نگهداری راههای روستایی و فرعی کشور اظهار کرد در حال حاضر بیش از 160 هزار کیلومتر راه روستایی و فرعی در کشور وجود دارد که نگهداری صحیح، به موقع و اصولی این میزان راه سهم زیادی در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح و به‌کارگیری روش‌های علمی می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد مطلوب امور در این حوزه داشته باشد.

مطاعی با اشاره به لزوم استفاده از نیروهای جوان در مناصب مدیریتی گفت: با استفاده از روحیه جوان و با انگیزه و همچنین توانایی‌های علمی و اجرایی جوانان می‌توان، گامی مؤثر در جهت پیشبرد اهداف سازمان در این حوزه برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای چرخش شاغل در سطوح مدیریتی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های توانمند کارکنان در مناصب مدیریتی که در دستور کار کمیته انتصابات سازمان قرار گرفته است، انتصاب نیروهای متخصص جوان در پست‌های مدیریتی اجرایی شده است و انتصاب مدیرکل جدید دفتر نگهداری راههای فرعی و روستایی در این راستا صورت گرفته است. 

در ادامه رودباری مدیرکل سابق دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی خود ارائه و اظهار امیدواری کرد: این فعالیت‌ها تقویت و به طور کامل پیاده‌سازی و اجرا شود.

در این مراسم حمزه ذاکری مدیر‌کل جدید نگهداری راه‌های روستایی و فرعی ضمن تقدیر از زحمات محمد رودباری مدیرکل سابق این دفتر در طی دوران تصدی در این حوزه به لزوم ارتقای سطح نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های روستایی و فرعی از طریق برنامه‌ریزی صحیح و عملی در این حوزه اشاره کرد و افزود‌: باتوجه به دستور ویژه مقام عالی وزارت در جهت اصلاح ساختار، توسعه و یکپارچه‌سازی حوزه فعالیت‌های مرتبط با راه‌های روستایی و فرعی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی فعالیت‌ها جهت حفظ این سرمایه‌های ملی در راستای ایجاد رضایتمندی هموطنان عزیز را ضروری دانست. 

وی ضمن تشریح برخی برنامه‌های کاری خود جهت ارتقای وضعیت راههای روستایی و فرعی کشور خواستار همراهی و مشارکت فعال همکاران محترم ستادی و استانی شد.

در این مراسم از خدمات ارزنده محمد رودباری مدیرکل پیشین دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی قدردانی و حمزه ذاکری به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.