| کد خبر: 183271 |

​مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد:

◄ پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی اصفهان آغاز شد

​مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌ها از روز یکشنبه 13 اسفندماه سال جاری برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری در جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های مسافربری استان اصفهان ویژه نوروز اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت های نوروزی چه به صورت اینترنتی یا حضوری باید با ضمانت ارائه خدمات در زمان سفر باشد.

وی با تاکید بررعایت حقوق مسافردراین ایام اضافه کرد: مدیران فنی  شرکت های مسافربری باید نظارت خود بر مسائل فنی اتوبوس‌ها  را در این ایام دوچندان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خواستار همکاری همه جانبه بخش خصوصی برای کاهش تصادفات جاده‌ای شد و گفت: تمام دستگاههای متولی امر به خصوص اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای جلوگیری از تصادفات و برقراری تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان ، آماده‌باش هستند.

خضری با اشاره به افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس در این ایام خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر از اسفندماه سال جاری آغاز و تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه بخش خصوصی به بیان مشکلات و دغدغه‌های خودپرداخت و راهکارهای لازم برای حل مشکلات و بهبود اوضاع ارائه شد.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.