| کد خبر: 183205 |

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری همدان خبر داد؛

◄ آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس از امروز در همدان

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت ناوگان اتوبوسی همدان برای سفر‌های نوروزی از امروز (12 اسفند) در استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت ناوگان اتوبوسی همدان برای سفر‌های نوروزی از امروز (12 اسفند) در استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی‌راد در گفتگویی با اشاره به این‌که سفرهای نوروزی در دو بازه زمانی 28 اسفند تا دوم فروردین و 12 تا 15 فروردین انجام می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی انجام‌شده است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون در استان همدان 300 دستگاه اتوبوس باسن پایین هفت سال فعالیت می‌کند، افزود: به دلیل سن پایین ناوگان، ناوگان اتوبوسی همدان بین استان‌های با ناوگان باکیفیت محسوب می‌شود.

معاون حمل‌ونقل این اداره‌کل در ادامه با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر سفر با خودروی شخصی بیش از سال‌های قبل رواج داشته، یادآور شد: در آمار سال‌های 95 تا 96 نوروز، کاهش 8 تا 10 درصدی را داشته‌ایم.

صادقی‌راد ابراز داشت: در ایام نوروز پارسال نیز 264‌ هزار 559 مسافر و در سال قبل از آن‌هم 311 هزار و 328 نفر از خدمات ناوگان اتوبوسی همدان بهره‌مند شدند.

این مسئول در ادامه از مردم خواست شکایات، پیشنهاد‌ها و نظرات خود را از خدمات ناوگان اتوبوسی استان به سامانه 110120 پیامک کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در هر شهرستان یک مدیر شهرستانی و در پایانه‌ها هم بازرس مستقر داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.