| کد خبر: 180961 |

◄ بارش برف در جاده‌های ارومیه ادامه دارد

در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در جریان است و تمامی جاده‌ها با رعایت جوانب احتیاط باز است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه، گفت: در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در جریان است و تمامی جاده‌ها با رعایت جوانب احتیاط باز است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، صادق حبیب‌زاده با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده از سوی اداره هواشناسی در حال حاضر بارش برف سرمحورها در جریان است و ترافیک عادی و روان برقرار و در محورهای کوهستانی تردد با رعایت جوانب احتیاط و با رنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری فعال در محورهای ارومیه-سلماس، گردنه قوشچی، ارومیه-مهاباد تا رشکان، رشکان تا گردنه ایلانلو، ارومیه-شهید کلانتری، ارومیه-اشنویه، ارومیه-سرو، ارومیه-بند سد شهرچای، سه‌راهی راژان تا زیوه و دیزج، ارومیه-انهر تا طالین و بخش سیلوانا دهستان ترگور به طور شبانه‌روزی به مسافران و رانندگان عبوری در مسیرهای ارتباطی خدمات ارائه می‌دهند.

 به گفته حبیب‌زاده، با توجه به شرایط حاکم در برخی از جاده‌ها، رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ در ادامه مسیر پرهیز کنند.

 وی خاطرنشان شد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه 141، ارتباط برقرار کرده تا بتوانند سفرهای خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند و سفری ایمن داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.