| کد خبر: 167102 |

33 طرح راهسازی در شهرستان ارومیه فعال است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: در حال حاضر 33 طرح راهسازی با پیشرفت های فیزیکی مختلف در این شهرستان در دست اجراست که بخش اعظمی از آنها در مسیرهای روستایی به اجرا در می آید.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: در حال حاضر 33 طرح راهسازی با پیشرفت های فیزیکی مختلف در این شهرستان در دست اجراست که بخش اعظمی از آنها در مسیرهای روستایی به اجرا در می آید.

به گزارش تین‌نیوز، صادق حبیب زاده افزود: از این تعداد، 13 طرح اغلب روستایی با پیشرفت 45 درصدی، 10 طرح اصلاح جاده با پیشرفت نزدیک 100 درصدی و 10 طرح عمران راه در مراحل نخست اجراست.

وی اضافه کرد: اصلاح، ترمیم، لکه گیری و بهسازی آسفالت، جداسازی باندها با جدول گذاری و همچنین ایمن سازی ابنیه فنی در مسیرهای ارومیه- مهاباد، ارومیه- سلماس، ارومیه- اشنویه، مسیر سیلوانا و سرو از جمله طرح هایی به شمار می رود که به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: 13 طرح راهداری و راهسازی شامل تامین روشنایی محور شهید کلانتری، تعمیر اساسی مسیر ارومیه - مارمیشو، اجرای طرح مرمت پل هاشم آباد و گلستانه و تعمیر و مرمت پل روستای نوی - ژاراژی در مسیر ارومیه - سیلوانا نیز به طور تقریبی به نیمه راه رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه ادامه داد: اصلاح و ترمیم آسفالت راههای روستایی گلمرز، محمودآباد، مبارک آباد، خوشاکو، دارغالو، جانوسلو، گرده بلیج و مرنگلو، ایمن سازی ابنیه فنی و تعمیر پل روستای دستجرد نیز از جمله طرح های تازه آغاز شده در شهرستان ارومیه به شمار می رود.

حبیب زاده گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای مجموع این طرح ها حدود 40 میلیارد ریال بوده است که به تدریج تزریق می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ارومیه پیشرفته ترین شهرستان آذربایجان غربی به شمار می رود و بیش از یک سوم جاده های این استان در مرکز استان قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.