| کد خبر: 179251 |

◄ برنامه‌های گرامیداشت هفته حمل‌ونقل در راهداری مازندران

برنامه‌های اجرایی گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری مازندران را تشریح کرد

تین نیوز

رئیس اداره روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در آستانه گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری برنامه‌های اجرایی این اداره‌کل را در سال جاری تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، هوشنگ نصیری‌ پرکوهی اظهار کرد: همه‌ساله از 26 آذر (روز حمل‌ونقل) تا اول دی (روز راهدار) به‌عنوان هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری نام‌گذاری شده است.

وی هدف از گرامیداشت این هفته را گامی در جهت ارج نهادن به خدمات توانفرسای راهداران و همه دل‌سوختگان بخش حمل‌ونقل دانسته و تصریح کرد: ترویج فرهنگ نگهداری راه‌ها و شناساندن خدمات زحمتکشان بخش حمل‌ونقل به مردم که با تلاش شبانه‌روزی در گرمای سخت تابستان و سرمای دشوار زمستان مسئولیت نگهداری از سرمایه‌های ملی را بر عهده‌دارند، بخش دیگری از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

نصیری پرکوهی خاطرنشان ساخت: ازاین‌رو این اداره‌کل برنامه‌های متعددی را برای گرامیداشت این هفته در دستور کار خود داشته که ازجمله آن‌ها می‌توان به حضور مدیران و کارکنان بخش‌های حمل‌ونقل استان در نماز عبادی _ سیاسی جمعه، دیدار با نماینده محترم ولی‌فقیه استان، برگزاری مراسم تجلیل از فعالین حوزه حمل‌ونقل و راهداری، عطرافشانی مزار شهدا، اهداء خون، برگزاری مراسم ویژه کودکان و نوجوانان در مدارس استان، توزیع رایگان کلاه ایمنی در روستاها برگزاری نشست مطبوعاتی و ... اشاره کرد.

رئیس اداره روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره‌کل تصریح کرد: مانور ماشین‌آلات راهداری و اعزام اکیپ‌های زمستانی به مناطق برف‌گیر و گردنه‌های صعب‌العبور ـ دیدار با خانواده‌های راهداران ـ بازدید از راهدارخانه‌های استان _ ارسال پیام تبریک از طریق پیام کوتاه ـ حضور مدیران بخش حمل‌ونقل استان در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و برگزاری مسابقه ورزشی فوتسال طرح سؤالات مرتبط با این هفته به‌منظور آشنا سازی مردم با خدمات این بخش از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل در هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.