| کد خبر: 155427 |

رئیس روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران:

برنامه های اجرایی یابود قربانیان سوانح ترافیکی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران را تشریح نمود

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در آستانه روز یادبود قربانیان سوانح ترافیکی، برنامه های اجرایی این اداره کل را تشریح نمود.

تین نیوز

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در آستانه روز یادبود قربانیان سوانح ترافیکی، برنامه های اجرایی این اداره کل را تشریح نمود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان مازندران، هوشنگ نصیری پر کوهی اظهار داشت: مسئله ایمنی در حمل و نقل جاده ای همواره از اهمیت خاصی برخورداربوده است که آمار تصادفات و میزان خسارتهای وارده این موضوع را تایید می نماید.

وی ادامه داد : از این رو و به منظور کاهش تصادفات و سوانح ترافیکی و آگاهی بخشی کاربران جاده ای به مقوله ایمن سازی و اجرای مقرارت و قوانین رانندگی از 29 آبان الی 1 آذر  یادبود قربانیان سوانح ترافیکی در کشور برگزار می گردد.

رئیس روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن اشاره به راههای ارتباطی در استان خاطرنشان ساخت : راه های ارتباطی مازندران به دلیل حضور انبوه گردشگران و نزدیکی به پایتخت و برخورداری از مواهب طبیعی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از راه های بسیار پرترافیک محسوب می شود. وی افزود : فاصله کم مراکز جمعیتی در مازندران و تراکم شهرها در این استان نیز اهمیت راه های  درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از اوضاع حمل ونقل جاده ای راه های استان پدید آورده است.

نصیری پرکوهی در ادامه به برنامه های ویژه این اداره کل در این ایام اشاره و عنوان نمود : ساخت ویژه برنامه زنده تلویزیونی " راهبران " با حضور مدیران اداره کل و کارشناسان مربوطه ، ساخت تیزرهای آموزشی و پخش از شبکه پنج استانی ، ساخت فیلم کوتاه آموزشی با هدف آگاهی بخشی کاربران جاده ای ، چاپ ویژه نامه " خط لو " با مضامین ایمنی ، فضا سازی مناسب درمحیط اداره کل و ادارات تابعه ، برگزاری برنامه های ویژه کودک و نوجوان در مدارس استان ، توزیع کلاه ایمنی رایگان در روستاهای استان ، دیدار با خانواده های قربانیان سوانح ترافیکی ، مانور ایمن سازی جاده ای ، حضور در نماز عبادی _ سیاسی جمعه ، پخش پیام ها و هشدارهای ایمنی به صورت زیرنویس از شبکه پنج استانی و درج مقالات و یادداشتهایی در خصوص اهمیت ایمنی در جراید و رسانه های مجازی از جمله برنامه های این اداره کل در این ایام است.

رئیس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خاتمه به محورهاو اهداف مدنظر در این ایام نیز اشاره و خاطر نشان ساخت : استفاده از حمل‌ونقل عمومی کاهش ترافیک و مصرف سوخت و افزایش ایمنی ، رعایت سرعت مجاز به‌ویژه در مناطق مسکونی و نزدیکی مدارس حاشیه راه‌ها ، پرهیز از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی و ساعات شب ، بستن کمربند ایمنی کلیه سرنشینان به‌ویژه سرنشینان عقب و مسافران اتوبوس و گذاشتن کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت‌رانان و سرنشینان آن‌ها جز محورهای اصلی برای اجرای برنامه های این ایام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.