| کد خبر: 179232 |

◄ حضور 33اکیپ راهداری زمستان امسال در راه‌های مازندران

زمستان امسال ۳۳ اکیپ راهداری در سه‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان مازندران حاضر خواهند بود.

تین نیوز

زمستان امسال ۳۳ اکیپ راهداری در سه‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان مازندران حاضر خواهند بود. احمدآفرین محمدزاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران با اعلام این خبر گفت: ذخیره‌سازی نمک به میزان کافی، تجهیز ماشین‌آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله پلیس‌راه، هلال‌احمر و اورژانس و ... ازجمله اقدامات درخور توجه این اداره‌کل در طرح عملیات راهداری زمستانی امسال است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محمدزاده اظهار داشت: در طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۲ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۲۰ نفر از راهداران سخت‌کوش و پرتلاش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در سه‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: این اداره‌کل در طول سال به‌طور جاری و ساری در تمامی محورها حضور فعال و طرح ایمنی محورها را در دستورکار خود قرار داده و سعی بر آن دارد با برنامه‌ریزی‌های درازمدت و کوتاه‌مدتی که داشته، بتواند با اجرای پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت، نصب علائم، خط‌کشی و ... شرایط بسیار مطلوبی را در زمستان برای جاده‌های استان ایجاد کند تا هیچ راننده و مسافری در طول زمستان در جاده‌ها دچار مشکل نشود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.