| کد خبر: 179184 |

◄ پاسخگویی به 90 درصد از شکایت‌های دریافت شده از سامانه‌های پاسخگویی 141

به 90 درصد از شکایت‌های دریافت شده از سامانه‌های پاسخگویی 141 پاسخ داده شد.

تین نیوز

از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون درمجموع 21 هزار و 79 مورد شکایت در سامانه پاسخگویی 141 در سامانه شهراه به ثبت رسیده که از این تعداد به 90 درصد از شکایت‌های دریافتی رسیدگی شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مجموع شکایات دریافتی از طریق سامانه یادشده 92 درصد شکایت‌های دریافت شده مربوط به مشکلات حوزه حمل‌ونقل کالا و مسافر، هشت درصد مابقی شکایات مربوط به مشکلات آزادر اه‌ها و راه‌های بین‌شهری کشور بوده است.

 براساس این گزارش 79 درصد از این شکایت‌ها مربوط به عدم پرداخت کرایه حمل، دریافت کمیسیون اضافی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل کالا، غیرفعال شدن کارت سوخت و عدم تخصیص لاستیک دولتی بوده که توسط رانندگان حمل‌ونقل کالا مطرح‌شده است، هم‌چنین 13درصد شکایت‌ها از سوی رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافری و حمل‌ونقل بین‌المللی مطرح‌شده است.

سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با عنوان سامانه شهراه، واحد ارائه خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی هست که باهدف ارتباط شهروندان با معاونت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در بستر وب، راه‌اندازی شده است که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خدماتی از قبیل گزارشات شهروندی، انتقادها و پیشنهادها، دسترسی آزاد به اطلاعات، پایان‌نامه، رفع مشکل راه بین‌شهری، راه روستایی، حریم و... خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر و طرح شکایات رانندگان از طریق سامانه 141 مطابق با فرایندهای لازم پیاده‌سازی و به شهروندان ارائه می‌کنند و گفتنی است سامانه یادشده منجر به مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور مربوط به این سازمان خواهد شد. درگاه ارتباط شهروندان از طریق سایت سازمان راهداری به آدرس www.rmto.ir، سامانه رسیدگی به شکایات ونیز لینک مستقیم shahrah.mrud.ir قابل‌دسترس هست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.