| کد خبر: 178914 |

◄ بازگشایی راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد

راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد.

تین نیوز

بازگشایی راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پی بارش‌های اخیر راه ارتباطی حدود 130 روستا مسدود شده و یا تردد در آن با مشکل مواجه شده بود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، علی خوان‌پایه افزود: با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی 100 روستای استان بازگشایی شد و باقی‌مانده راه‌های مسدود نیز امروز 27 آبان بازگشایی می‌شوند.

 وی اظهار کرد: این روستاها عمدتا در بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی، دهستان زیلایی و بخش‌هایی از شهرستان‌های چرام و لنده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: 6000 کیلومتر راه ارتباطی در استان وجود دارد که از این رقم 1800 کیلومتر راه‌های چهار خطه، اصلی و فرعی و حدود 4 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است.

 خوان‌پایه تصریح کرد: حدود 1500 کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی است که بیش‌تر مشکلات جاده‌ای استان نیز مربوط به این راه‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در حوزه راهداری ادامه داد: این ماشین‌آلات با مشارکت بخش خصوصی قبل از شهریورماه به‌روزرسانی شدند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ذخیره‌سازی سوخت، شن و ماسه عنوان کرد: بیش از 400 هزار لیتر سوخت و 15 هزار تن شن و ماسه ذخیره‌سازی شد.

 خوان‌پایه اضافه کرد: هم‌اکنون محور «سی سخت به پادنا» به علت بارش سنگین برف مسدود است و رانندگان باید از محور جایگزین «سی سخت – پاتاوه به سمیرم» استفاده کنند و محور «گچساران – پازنان به دیلم» هم که به علت تخریب یک دهنه پل مسدود شده بود با تلاش اداره راهداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازگشایی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.