| کد خبر: 159654 |

جمشیدی خبر داد:

◄ برف‌روبی 4200 کیلومتر جاده‌های چهارمحال و بختیاری

در طول این مدت عملیات برف‌روبی روی 4 هزار و 200 کیلومتر باند بزرگراه‌ها انجام شد و 1700 تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی مصرف و هم‌چنین 260 نفر از راهداران ما مأمور بودند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به تشریح عملیات بازگشایی راه‌های استان در طی هفتهٔ گذشته پرداخت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وختیاری به تشریح عملیات بازگشایی راه‌های استان در هفتهٔ گذشته پرداخت و گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در 3 روز اخیر اکثر شهرستان‌های استان تحت تأثیر قرار گرفته بود و از آنجایی‌که عمده بارش‌ها به شکل برف بود عملیات گسترده‌ای برای بازگشایی راه‌ها باهدف تردد روان مسافران و حفظ ایمنی انجام شد.

وی بابیان اینکه طی این سه روز در تمام محورهای اصلی شاهد بارش برف بودیم، گفت: در شهرستان کوهرنگ به‌طور میانگین 70 سانتیمتر بارش داشتیم .این وضعیت در سایر شهرستان‌های استان هم وجود داشت به گونه‌ای که در شهرستان بِن 20 سانتیمتر و در شهرکرد 10 سانتیمتر بارش برف داشتیم و کل استان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آمادگی مناسبی که راهداران ما داشتند و از قبل در محورهای برف‌خیز مستقر بودند هیچ مشکلی پیش نیامد و اکنون کلیه محورهای ارتباطی استان باز است و تردد به حالت عادی بازگشته است.

جمشیدی ادامه داد: در طول این مدت عملیات برف‌روبی روی 4 هزار و 200 کیلومتر باند بزرگراه‌ها انجام شد و 1700 تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی مصرف و هم‌چنین 260 نفر از راهداران ما مأمور بودند.

به گفته‌ی جمشیدی هم‌چنین در طول این سه روز 230 ماشین‌آلات راهداری درگیر عملیات برف‌روبی بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:با همکاری و تعامل خوب بین دستگاه‌های خدمات‌رسانی مثل هلال‌احمر و اورژانس و حضور همه دستگاههای مربوطه تقریبا هیچ نوع تصادفی رخ نداد.

وی هم‌چنین خبر داد که در کل این سه روز در مجموع شهرستان‌های استان 300 دستگاه خودور که تجهیزات زمستانی نداشتند با هدف امدادرسانی به راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های هلال احمر منتقل شدند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری هم‌چنین خبر داد که بارش‌های زمستانی از اواخر این هفته نیزآغار خواهد شد و استان تحت تأثیر  بارش های جدیدی قرار خواهد گرفت .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.