| کد خبر: 154116 |

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ساخت بزرگراه کربلا تقریبا تمام شد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور گفت: ساخت بزرگراه کربلا تقریبا به اتمام رسیده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور گفت:  ساخت بزرگراه کربلاتقریبا به اتمام رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،خیر الله خادمی با اشاره به این‌که در حوزه راهداری تقریباً تمام جاده‌های جزو طرح‌های ویژه اربعین از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روکش آسفالت شده و ساخت و تکمیل باند‌های دوم در حد قابل‌توجهی پیشرفت داشته است، اظهار کرد:‌ عملیات تعریض و چهار خطه کردن حدفاصل کرمانشاه تا سر پل ذهاب تکمیل و 80 کیلومتر در سال‌های 95 و 96 ساخته شده است.

وی با بیان این‌که ساخت بزرگراه کربلا تقریبا به اتمام رسیده است،‌ افزود: از مجموع 120 کیلومتر عملیات چهار خطه کردن محور حدفاصل ایلام تا مرز مهران حدود 70کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی یادآور شد: عملیات تعریض محور در خوزستان ادامه دارد و از 110کیلومتر محور اهواز-سوسنگرد-چذابه، 55 کیلومتر حدفاصل اهواز تا سوسنگرد در سنوات گذشته انجام‌شده است.از 55 کیلومتر باقیمانده حدفاصل سوسنگرد به سمت مرز نیز حدود 25 کیلومتر درگذشته چهار خطه شده و 25 کیلومتر باقیمانده نیز با پیشرفت متوسط 50 درصد در دست اجرای عملیات است.

معاون وزیر راه شهرسازی از تکمیل عملیات تعریض و 4خطه کردن تمام محورهای منتهی به مرزهای غربی کشور تا اربعین سال آینده خبر داد و گفت: بهسازی جاده فعلی و انجام باند دوم طی سه سال کار بزرگی است. طبق جدول هزینه‌کرد، حدود 550میلیارد تومان طی سه سال اخیر هزینه شده که البته بخشی از آن مطالبات پیمانکاران و باقیمانده از منابع سازمان راهداری، شرکت ساخت و ادارات کل استانی تأمین و هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.