| کد خبر: 152092 |

ابلاغ ضوابط جدید فعالیت در بخش حمل و نقل بین المللی مسافر

ضوابط جدید فعالیت دربخش حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهیه و به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ شد.

تین نیوز

ضوابط جدید فعالیت دربخش حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهیه و به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت :‌ این مجموعه ضوابط با هدف به روز رسانی شرایط اخذ مجوز فعالیت حمل‌ونقل بین المللی مسافر در پی برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با دفاتر ذیربط ، صنوف و کارشناسان دست اندر کار حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر تدوین شد و رویکرد اصلی آن گسترش شبکه فعالیت حمل‌ونقل بین‌المللی کشور توسط فعالان بخش داخلی در راستای ارتقای سطح خدمات ،افزایش رقابت میان شرکتها، رفع انحصار ،‌جذب سرمایه وغیره می باشد.

وی تصریح کرد :براساس ضوابط ابلاغی جدید کلیه شرکت های مسافربری داخلی مستقر درمراکز استانها و شهرستانهای مرزی که از سازمان متبوع پروانه فعالیت حمل‌ونقل بین شهری مسافر دریافت نموده اند در صورت احراز شرایط اعلامی و ارائه درخواست به اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان تابعه خود ، متعاقب صدور مجوز از سوی دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی مجاز به فعالیت در امر حمل‌ونقل بین المللی مسافر نیز خواهند بود .

این گزارش می افزاید از جمله نکات با اهمیت در ضوابط مذکور تجدید نظر در تعداد سرویس‌های اعزامی شرکت های واجد شرایط ، اعطای مجوز حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر به شرکتهای مسافربری داخلی فعال با انواع وسیله نقلیه، شعب و نمایندگی آنها می باشد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.