| کد خبر: 135378 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونکنار خبر داد :

حریم راه های ارتباطی فریدونکنار پاکسازی شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونکنار از اجرای عملیات پاکسازی و زیباسازی حریم راه های ارتباطی این شهرستان با هدف ارتقاء ضریب ایمنی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونکنار از اجرای عملیات پاکسازی و زیباسازی حریم راه های ارتباطی این شهرستان با هدف ارتقاء ضریب ایمنی خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، حمیدرضا ناصری ضمن اعلام این مطلب افزود: این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای از ابتدای سال جاری در دستور کار خود داد.

 

وی یادآور شد: از این رو پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها از جمله فعالیتهای این اداره بوده که به طور جدی در حال پیگیری است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونکنار به اقدامات پاکسازی حریم راهها در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: عملیات مذکور در محورهای ارتباطی بابلسر _ فریدونکنار ،  آمل _ فریدونکنار ، فریدونکنار _ سرخ رود و همچنین محور های فرعی از جمله "کریم کلا"لنگر به اجرا در آمد.

 

ناصری خاطر نشان ساخت : علاوه بر اقدامات پاکسازی و زیبا سازی حریم ، اقدامات ایمن سازی از قیبل نصب علایم ، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی در محورهای مذکور به اجرا در آمد.

 

گفتنی است بر اساس ماده 7 آیین نامه حریم راهها مبنی بر ریختن زباله ، نخاله ، مصالح ساختمانی  روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راهها و حریم قانونی آنها در داخل و خارج محدوده ی قانونی شهر ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع می باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.