| کد خبر: 266618 |

افتتاح و بهره‌ برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور

معاون توسعه، ساخت راهدای و حمل و نقل جاده ای، از افتتاح و بهره برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور خبر داد و گفت: ۵۶۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور در حال اجرا است.

تین نیوز

معاون توسعه، ساخت راهدای و حمل و نقل جاده ای، از افتتاح و بهره برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور خبر داد و گفت: ۵۶۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، خداداد مقبلی شامگاه شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در مراسم افتتاح همزمان ۱۶ باب نمازخانه بین راهی و نمازخانه ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در کشور که به میزبانی نمازخانه راهدارخانه خانچایی طارم برگزار شد،گفت: یک هزار و ۱۲۵ پروژه در خصوص ساخت راه در حال اجرا برای ساخت داریم که پیشرفت فیزیکی پروژه ها متفاوت است.

وی اظهار کرد: طبق آمار سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵، باید ۱۴۵ هزار کیلومتر راه برای روستای بالای ۲۰ خانوار می ساختیم.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهدای و حمل و نقل جاده ای گفت: در این بازه زمانی حدود ۱۱۸ هزار کیلومتر راه روستایی ساخته شده و حدود ۲۷ هزار کیلومتر باقی مانده که اکنون ۵۶۰۰ کیلومتر راه روستایی در دست اجرا داریم.

مقبلی تاکید کرد: عمده دلیل بروز سوانح جاده ای خستگی و خواب آلودگی رانندگان است و تلاش می کنیم عمده متقاضیانی که تقاضای مجتمع خدمات رفاهی دارند را به سمت فواصل شهرها سوق دهیم تا مشکل خدمات رفاهی را حل کنیم.

وی از افتتاح و بهره برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور خبر داد و افزود: ۵۶۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور در حال اجرا بوده که امید است تا سال ۱۴۲۳ بخشی از آن به بهره برداری برسد.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهدای و حمل و نقل جاده ای گفت: تا به امروز ۱۰۲۲ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور داریم که به بهره برداری رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام.درخصوص مجتمع رفاهی در استان کرمانشاه شهرهای اسلام آباد غرب وصحنه وکنگاور وشهرهای دیواندره و عجب شیر و بوکان مجتمع رفاهی پس از مدتی به گاراژ تانکر ونمایشگاه کامیون تبدیل میشوند وحمام وسرویس بهداشتی و پارکینگ ها همه ازکاربری حذف میشوند