| کد خبر: 262737 |

تعداد مجتمع‌ های خدمات رفاهی در بوشهر افزایش می‌ یابد

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: شمار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می یابد.

تین نیوز

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: شمار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین معتقد رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: شمار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می یابد.

معتقد اظهار کرد: مجتمع های خدماتی رفاهی با تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای و افزایش ایمنی تردد در راه ها را عهده دار هستند.

رییس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با اشاره به اینکه مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث می شوند ادامه داد: هم اکنون ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان است.

وی ادامه داد: همچنین برای ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی موافقت اصولی صادر شده و ۱۸ مجتمع نیز در حال احداث است.

به گفته معتقد، پیش بینی می شود ۳ مجتمع خدمات رفاهی تا پایان سال در محورهای شبانکاره، کمربندی برازجان و محور روستایی چارک دشتی به بهره برداری برسد تا شمار این امکانات جاده ای در استان به ۲۹ باب برسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی ۶۲ میلیارد ریال بابت آسفالت راههای دسترسی به مجتمع ها اخذ شده که تا پایان سال عملیات اجرایی آن به پایان می رسد.

رییس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره کل به طور مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، نمازخانه ها، جایگاههای سوخت و رستوران های بین راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت می کنند که در همین راستا سه پرونده تخلف مجتمع های بین راهی برای اعلام نظر به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.