| کد خبر: 265008 |

سه مجتمع خدمات رفاهی بین‌ راهی در استان یزد به بهره‌ برداری می‌ رسد

در سال جاری سه مجتمع جدید نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مجوز اداره کل راهداری، به بهره برداری می رسد که اقداماتی از جمله دسترسی ها و نصب تابلو علائم نیز برای آن ها انجام شده است.

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از افتتاح و بهره برداری سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، معاون فنی و راه های روستایی این اداره اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزد یکی از مقاصد گردشگری بوده و همچنین با چند استان گردشگری دیگر هم جوار است، سالانه شاهد ترددهای بسیاری بالایی در محورهای مواصلاتی این استان هستیم که اهمیت استقرار مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی را دوچندان می کند.

 حامد معتمدی با اشاره به وجود 14 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان، افزود: در سال جاری سه مجتمع جدید نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مجوز اداره کل راهداری، به بهره برداری می رسد که اقداماتی از جمله دسترسی ها و نصب تابلو علائم نیز برای آن ها انجام شده است.

معتمدی تصریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال 1402 تعداد 67 تقاضای احداث مجتمع خدمات رفاهی از طریق درگاه ملی مجوزها به ثبت رسیده و تاکنون 18 مورد موافقت اصولی صادر شده است.

وی اضافه کرد: مجتمع های بین راهی به منظور ارائه خدمات رفاهی و نیازهای اولیه مسافران از قبیل سرویس بهداشتی، غذاخوری، رستوران، نمازخانه، جایگاه سوخت و ... ساخته می شوند که یکی از مزیت های این مجتمع ها جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در مسیرهای پرتردد و افزایش ایمنی سفرهای جاده ای است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد همچنین پیرامون احداث نمازخانه های بین راهی، اذعان کرد: سهمیه استان یزد جهت ساخت نمازخانه های بین راهی دو مورد بوده است که این مهم نیز محقق شده و دو نمازخانه در محورهای تنگه چنار به مهریز و تفت به ابرکوه، قبل از موعد تعیین شده احداث و به بهره برداری رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.