| کد خبر: 264733 |

کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای تنها راه بخش دولتی و خصوصی برای رفع مشکلات حوزه حمل ونقل

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای کشور در واقع میز گفتگوی بخش دولتی و بخش خصوصی جهت رسیدگی به مطالبات و مشکلات حوزه حمل ونقل است که امروز پنجاه و هشتمین نشست آن به میزبانی استان یزد برگزار شد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در حاشیه برگزاری نشست کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای کشور و در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: جلسات پایش حوزه حمل ونقل کشور با حضور نمایندگان تمامی دستگاه های مؤثر در حوزه تولید خدمات حمل ونقل، در سطح وزارت راه و شهرسازی برگزاری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی افزود: در جلسات پایش مطالبات فعالان عرصه حمل ونقل از جمله سرمایه گذاران، متصدیان، رانندگان و ... که تأثیر بسزایی در این حوزه دارند مطرح و از طریق دستگاه های مربوطه پیگیری می شود.

شهرکی اضافه کرد: در همین راستا نشست کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای کشور که یک نشست کارشناسی است با حضور تمامی تشکل ها و اتحادیه ها در حوزه رانندگان، شرکت های حمل ونقل، سرمایه گذاران تشکیل و طی آن نیازها و مطالبات و سیاست هایی که توقع دارند مدیران دولتی مربوطه جهت رفع مشکلات آنان اقدام نمایند، مطرح می شود.

وی خاطرنشان کرد: جمع بندی موضوعات مطرح شده در کمیته راهبری پس از دسته بندی و مشخص شدن اولویت ها، در جلسات پایش مطرح و تصمیم گیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.