| کد خبر: 263027 |

توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافربری با مشارکت و پیگیری انجمن های صنفی

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با روسای کانون انجمن های صنفی شرکت ها، موسسات و رانندگان بخش حمل و نقل مسافربری و اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور بر توسعه، نوسازی و بهسازی ناوگان با مشارکت و پیگیری این انجمن ها تأکید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با روسای کانون انجمن های صنفی شرکت ها، موسسات و رانندگان بخش حمل و نقل مسافربری و اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور بر توسعه، نوسازی و بهسازی ناوگان با مشارکت و پیگیری این انجمن ها تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی در توسعه و نوسازی ناوگان جاده ای، اجرای مصوبه های قانونی در زمینه واردات ناوگان و همچنین نوسازی با استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در دستور کار اولویت دار این سازمان است و با مشارکت و پیگیری انجمن های صنفی قابل تحقق است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان ارائه کرد و گفت: برای اجرای مصوبه هیأت وزیران و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، شرایط و ضوابط واردات انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری ابلاغ شده است و متقاضیان می توانند نسبت به واردات انواع ناوگان اتوبوس، مینی بوس و ون براساس سهمیه مشخص شده اقدام کنند.

حمیدرضا شهرکی افزود: در زمینه استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی، تاکنون ۱۱ تفاهم نامه با شرکت های خودرو ساز امضا شده است و مقرر است تا پایان امسال ۴۰۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس، میدل باس، ون و سواری تولید و به متقاضیان تحویل شود.

شهرکی گفت: ایجاد سامانه جامع حمل و نقل جاده ای یکی دیگر از موضوعات در دستور کار این بخش است که شرح خدمات آن تنظیم شده است و با طی مراحل طراحی، بهره برداری از آن آغاز می شود.

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست، روسای انجمن های صنفی و اتحادیه ها، مشکلات و نارسایی های موجود در این بخش را بیان کردند و خواستار رسیدگی و رفع موانع و مشکلات و رونق بخشیدن به فعالیت های حمل و نقل مسافری در سال جاری شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.