| کد خبر: 212952 |

◄ یکسال از وعده فرماندار گذشت؛ جاده مریوان-باشماق چهار خطه نشد

سال گذشته و در تاریخ 23 خرداد ماه سال 98 یعنی دقیقاً یکسال پیش سرپرست وقت فرمانداری مریوان که اکنون درسمت فرماندار این شهر مشغول فعالیت است، از چهار خطه شدن جاده مریوان به مرز باشماق خبر داد.

تین نیوز

چند روز پیش (19 خرداد) جمعی از رانندگان، صاحبان کالاهای ایرانی و شرکت‌های حمل و نقل، خواستار اقدام مسئولان برای اصلاح جاده روستایی حدفاصل شهر مریوان تا مرز باشماق شدند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان فعال در این مسیر و همچنین صاحبان کالا و شرکت‌های حمل و نقل، در مطلبی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد عنوان کردند مسافت ۱۸ کیلومتری حدفاصل شهر مریوان تا مرز باشماق، یک جاده روستایی بسیار پر حادثه است که خسارات عدیده جانی و مالی بر ترددکنندگان از این مسیر وارد می‌کند.

جاده روستایی مریوان-باشماق؛ نیازمند اصلاح

این در حالی است که سال گذشته و در تاریخ 23 خرداد ماه سال 98 یعنی دقیقاً یکسال پیش سرپرست وقت فرمانداری مریوان  که اکنون درسمت فرماندار این شهر مشغول فعالیت است، از چهار خطه شدن جاده مریوان به مرز باشماق خبر داده و گفته بود هم اکنون اصلاح منطقی و فنی آسفالت این جاده در حال انجام و رفع مشکل است.

در آن زمان ارتیکاس اقبال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته بود: مرز باشماق مریوان به عنوان دومین مرز رسمی کشور از نظر حجم صادرات و سازماندهی مرز باشماق در حال مطالعه است و در این راستا راهداری، حمل و نقل و ادارات گمرک برای رفع مشکل مرز باشماق اقدام کرده‌اند که امیدورایم بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

وی عنوان کرده بود: تصمیم بر این است که جاده مریوان به مرز باشماق چهار خطه شود که هم اکنون اصلاح منطقی و فنی آسفالت این جاده در حال انجام و رفع مشکل است.

وی افزوده بود: مریوان به عنوان یک شهر مرزی، توریستی و گردشگری شناسایی شده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.