| کد خبر: 272502 |

افزایش نرخ تعرفه لکوموتیو باعث جذب سرمایه گذاران جدید به حوزه ریلی می شود

​نماینده مالکان لکوموتیو و دبیر کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی حمل و نقل ریلی با تاکید بر اینکه صنعت حمل و نقل ریلی همچون یک خانواده است و باید در آن از سخنرانی علیه یکدیگر خودداری شود، اظهار داشت: ما می خواهیم با افزایش نرخ تعرفه لکوموتیو، سرمایه گذاران جدید به این حوزه روی بیاورند.

تین نیوز

نماینده مالکان لکوموتیو و دبیر کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی حمل و نقل ریلی با تاکید بر اینکه صنعت حمل و نقل ریلی همچون یک خانواده است و باید در آن از سخنرانی علیه یکدیگر خودداری شود، اظهار داشت: ما می خواهیم با افزایش نرخ تعرفه لکوموتیو، سرمایه گذاران جدید به این حوزه روی بیاورند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مدیرعامل نیروی کشش ریلی پرس و نماینده مالکان لکوموتیو و دبیر کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی حمل و نقل ریلی خواستار افزایش نرخ تعرفه لکوموتیو و پرداخت هزینه های لکوموتیو طی چهار فصل سال و با توجه به نرخ تورم شد.

بهیار صنوبری،  اظهار کرد: ما افزایش غیر معقول نرخ تعرفه را نمی‎خواهیم؛ بلکه ما می خواهیم با افزایش نرخ تعرفه لکوموتیو، سرمایه گذاران جدید به این حوزه روی بیاورند و همچنین به صاحبان سرمایه که از طریق بازار سهام و بورس اقدام به سرمایه گذاری در این صنعت کردند، سود معقول داده شود.

وی با ابراز نگرانی از کاهش لکوموتیو گرم و آماده به کار در کشور، تاکید کرد: اکنون تعداد لکوموتیوهای سرد شرکت های خصوصی اصلا متناسب با سرمایه شان نیستند و با درآمدهایی که دارند، نمی توانند به صاحبان سرمایه، سود مورد انتظار را بدهند.

مدیرعامل نیروی کشش ریلی پرس با خطاب قرار دادن صاحبان بار و همچنین تمامی فعالان صنعت حمل و نقل ریلی عنوان کرد: ما در صنعت ریلی همگی یک خانواده هستیم و اگر همدیگر را حمایت نکنیم و بخواهیم بر علیه هم سخنرانی یا صحبتی کنیم، کمکی به صنعت ریلی نخواهد شد.

صنوبری تاکید کرد: لازم است تا همه با هم هم افزایی کمک کنیم و نیروهای مان را کنار هم بگذاریم تا این صنعت رشد خوبی داشته باشد و تمام کسانی که در آن سرمایه گذاری می کنند سود خوبی ببرند.

وی افزود: این همکاری باعث رشد و شکوفایی اقتصادی و گردش اقتصادی بهتر و توسعه زیربنایی که حمل و نقل ریلی است،خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    و همزمان باعث کاهش سهم درآمدی واگن از کل کرایه میشود و جلوی توسعه حمل و نقل ریلی را میگیرد!
    آقای صنوبری شما مدیرکل دفتر سرمایه گذاری راه آهن بوده اید. باید حواستان به دینامیک تصمیمات باشد!