| کد خبر: 251022 |

الزام راه آهن برای تاسیس شرکت‌ های تعمیراتی ریلی

مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا از الزام راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت های ریلی مسافری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا از الزام راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت های ریلی مسافری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  ناصر بختیاری اظهار کرد: با الزام راه آهن برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.

وی با بیان این که هرچند از نظر حقوقی شرکت مذکور، مجموعه ای جدا تحت نظارت شرکت حمل ونقل ریلی رجا ست و تصمیمات مدیریتی نیز باید در آن به طور مستقل انجام شود، اظهار کرد: تاکنون مجموعه رجا نگاه حمایتی به این شرکت داشته و از این پس نیز با اصلاح برخی فرآیندها به طور قانونی این حمایت ها را ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: با توجه به توان نیروهای متخصص در این شرکت و امکاناتی که در اختیار این مجموعه است، انتظار داریم پویایی لازم در این شرکت وجود داشته و با جذب بازارهای جدید به دنبال سوددهی باشد.

وی درباره معیشت کارکنان این شرکت گفت: تاکنون راهکارها در این زمینه در قالب مشاوره، توصیه و حتی حمایت های دیگر به مجموعه مدیریتی این شرکت منتقل و انجام شده ولی انتظار این است با تلاش بیشتر کل این مجموعه و سوددهی، تصمیمات لازم برای پرداخت ها و مباحث انگیزشی در داخل هیئت مدیره شرکت نوین صنعت رجا انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همکار 0 0

    دستگاه تولید مدیر کل و مدیر عامل
    گرچه رجا مال شستا ست اما مدیریت اون گوش به فرمان راه آهن هست. مال بدی که بیخ ریش دولت بود و در ازای مطالبات ، انداخته شد به دومن شستا.
    حالا دور هم نشستن و چایی خوردن و ایجاد شرکت تعمیراتی رو الزام کردن. رجا هم مثل یک کارمند مطیع و حرف گوش کن رفت و یک شرکت تعمیراتی راه انداخت و اسمش رو گذاشت "نوین صنعت رجا". هر چه آدم اضافی روی دستش مونده بود که ردیف سازمانی برای شغل دادن به اونها نداشت رو انداخت توی اون نوین صنعت. تعدادی رو هم برای هیئت مدیره توی آب نمک گذاشت.
    نسبت به زمانی که رجا مستقیما واگن ها رو تعمیر میکرد چیزی در کف کارگاه تغییر نکرده.مکان تعمیرات همون مکان دوره رضا شاه هست. دریغ از یک سوله جدید. شیوه تعمیرات همونیه که قبلا بود . دریغ از یک نو آوری یا یک ماشین جدید.سیستم تامین و لجستیک همونیه که قبلا بود . پرسنل تعمیراتی همون هایی هستن که قبلا بودن . دریغ از دو زار بهبود در آمد.چیزی که اضافه میشه به این مجموعه یک فروند مدیر عامل هست و چند معاون و تعدادی کارشناس و خدم و حشم و نوکر و خودرو خدمت و ساختمون و دربون و آبدارچی. تعدای از برو بچ و فک و فامیل هم مستقر شدن در هیئت مدیره این شرکت تعمیراتی جدید با کوهی از هزینه اضافی برای شرکت. آفتابه و لگن و هزینه هفت دست ، بهبود تعمیرات و کیفیت هیچی.
    اگه فکر میکنید کسی دغدغه این هزینه هنگفت اضافی رو داره سخت در اشتباه هستید. این شرکت تعمیراتی جدید فقط یک مرکز هزینه هست که رجا رو میدوشه. رجا هم که مال بابای آقای بختیاری نیست که. رجا هم شستا رو میدوشه و ضرر ها شو میندازه گردن اون. شستا هم تا وقتی به پول بازنشسته ها و متکی هست باکی از هزینه بیشتر نداره. این همه عضو صندوق های بازشستگی هستن و فرت و فرت حق بیمه میپردازن.
    نتیجه اخلاقی: شغل و پست و در آمد و پاداش حضرات جدید التاسیس از جیب بیمه شده ها.

  • ناشناس 0 1

    تلاش برای خصوصی سازی شرکت هاباشدنه تاسیس شرکت دولتی