| کد خبر: 241412 |

فردوس، بشرویه و سرایان به شبکه ریلی متصل می‌شوند

نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، برخورداری مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان از نعمت اتصال به شبکه ریلی و اختصاص ردیف خاص بودجه را نوید داد.

تین نیوز

حجت الاسلام مجید نصیرایی، امروز شنبه ۶ فروردین در جلسه هم‌اندیشی توسعه و عمران شهرستان سرایان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه راه به عنوان مهمترین اولویت این شهرستان اظهار کرد: فعالیت های مطلوبی با پیگیری ها و تدابیر اندیشیده شده آغاز شده است و در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه ارتقای بیمارستان اتفاقات و اعتبارات خوبی رقم خورده است و قدم‌های اولیه برداشته شده است، از اتفاقات مطلوب در حوزه آب خبر داد و گفت: آینده منطقه به آب وابسته است و خوشبختانه اتفاقات مبارکی در حوزه انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان و برخورداری از خط اصلی انتقال آب اتفاق افتاده است.

وی افزود: در حوزه آب های ژرف تصمیمات و اتفاقات خوبی رقم خورد که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی برخورداری مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان را از نعمت اتصال به شبکه ریلی و اختصاص ردیف خاص بودجه نیز نوید داد.

نصیرایی این نشست را بهانه ای برای استفاده از نظرات و تجارب همه صاحبنظران در طلیعه سال نو توصیف کرد و با توجه به برخی از اخبار و شایعات تصریح کرد: اساس خیلی از حرفا و کشمکش‌های موجود در منطقه بر پایه ذهنیت غلط شکل گرفته و باید با جستجو و تحقیق این موضوع ریشه یابی و آسیب شناسی شود.

نصیرایی مهمترین اصل پیشرفت منطقه، انسجام و همدلی و همراهی و تقویت نیروهای انقلابی دانست و گفت: هرجا که انسجام و اتحاد پررنگ تر بوده، پیشرفت بیشتری هم نصیب شده است.

وی صبر و تمرکز بر اولویت بندی مشکلات و استفاده از تمام توان و ظرفیت برای رفع مشکل را راهگشای مشکلات توصیف کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 2 0

    طرح بدرد نخور ديگري دنبال مي شود. بعضي از مردم و برخي مقامات گمان مي كنند هر جا راه آهن ساخته شود آباد مي شود در حاليكه اينطور نيست.
    اگر اعتبار لازم براي ساخت راه آهن افردوس و سرايان را به استان بدهند صدها طرح توليدي و معدني و گردشگري و خدماتي در اين منطقه قابل تامين مالي خواهد بود و رونق بسيار بالاتري از احداث راه آهن فراهم مي كند. الان نگاه كنيد به راه آهن مراغه به اروميه كه احداث شده ولي تاثيري در توسعه استان آذربايجان غربي نداشته است. اگر مسيري داراي بار و مسافر انبوه نباشد ساخت راه آهن باعث رونق آن نخواهد شد و منابع مالي دولت هدر مي رود. ساخت راه آهن براي بار و مسافر انبوه اهميت دارد و بسياري از مسيرها مهم بخاطر كمبود منابع مالي هنوز ساخته نشده است. برخي مقامات يا خودشان اشتباه مي كنند كه راه آهن را براي مناطق با بار و مسافر اندك دنبال مي كنند يا با فريب مردم دنبال راي هستند و راي مردم را با پول بيت المال مي خرند يعني به بيت المال صدمه مي زنند تا راي بياورند. خدا عاقبت همه ما را به خير كند و به مسئولين وزارت راه و سازمان برنامه و رياست جمهوري جرات بدهد تا مقابل زياده خواهي بايستند.