| کد خبر: 238352 |

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد:

تامین اعتبار مورد نیاز برای راه آهن دورود _ بروجرد و ازنا به اصفهان

۴۰ درصد پروژه راه‌آهن دورود _خرم آباد اجرایی شده است که به ۳ هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال برای ادامه پروژه به منابع مالی نیاز است و برای راه آهن دورود _ بروجرد و ازنا به اصفهان نیز اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ، سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد بود.

به گزارش تین نیوز،  مجید کیانپور به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل در محل مصلی شهرستان خرم‌ آباد گفت: وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن، نهضت جهش تولید مسکن را در کشور به راه انداخته و  برای تولید ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور هدف گذاری کرده و مقدمات این مهم را فراهم آورده است که نیاز به همراهی دستگاهای همکار نیز دارد .

کیانپور گفت: سهم استان لرستان از این تعداد حدود ۸۰ هزار واحد مسکونی است.

وی با اشاره به وضعیت راه‌ های کشور گفت: در بخش راه‌ها با عنایت به پیگیری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های ۴ خطه و مواصلاتی استان لرستان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: ۴۰ درصد پروژه  راه‌آهن دورود _خرم آباد اجرایی شده است که به ۳ هزارو ۸۰۰  میلیارد ریال برای  ادامه پروژه به منابع مالی نیاز است و برای راه آهن دورود _ بروجرد و ازنا به اصفهان نیز اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در بخش راه‌های روستایی با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده که با پیگیری و حمایت ایشان فرودگاه خرم آباد نیز تا بهمن ماه  تکمیل خواهد شد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پایان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان عضو تاثیر گذار خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در ارتقا کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور پرداخت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    زور نماینده ها رو ببین.