| کد خبر: 226165 |

◄ ارتقای فناورانه با همکاری دانشگاه و راه آهن

آیین رونمایی از سند تحول آموزش و انعقاد تفاهم نامه این سند، با حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات و فناوری امضا شد.

تین نیوز

آیین رونمایی از سند تحول آموزش و انعقاد تفاهم نامه این سند، با حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات و فناوری امضا شد.

صبح امروز در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه علم و صنعت، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت راه‌آهن در سخنانی در این آیین اظهار داشت: راه اندازی مرکز جهادی راه‌آهن با 76 مسأله در سال گذشته مشخص و اولویت‌بندی شد و حالا 30 مساله از اولویت‌ها تحت کارگروه‌های جهادی بهره‌وری، متشکل از اساتید دانشگاه‌ها، بازنشستگان راه‌آهن در موضوعات مربوطه و نمایندگان شرکت‌های خصوصی ریلی بررسی می شوند.

سعید رسولی در اینباره افزود: بنابراین مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن تیر ماه امسال با حضور معاون فناوری رئیس جمهور افتتاح شد و مقرر شد با تکیه بر توان داخل در حوزه‌های مختلف برای ارتقا راه‌آهن تلاش کنیم.

رسولی تاکید کرد: بر همین مبنا، سامانه جامع رونق و جهش تولید بر فضای اینترنت قرار دادیم، طرح جهاد خودکفایی صنعت ریلی را راه اندازی کردیم و امروز یازدهمین سه شنبه ریلی با طعم فناوری را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن درباره سایر اقدامات نیز افزود: زیست بوم فناوری را برای صنعت ریلی طراحی کرده‌ایم، نهادهای تسهیل‌گر، عرضه‌کننده و متقاضی فناوری را شناسایی کرده‌ایم و بازار فناوری حمل و نقل ریلی را راه اندازی کرده‌ایم و در این حوزه از اساتید و دانشگاهیان قدردانی می‌کنیم که همکاری صمیمانه و متعهدانه‌ای با شرکت راه‌آهن دارند.

وی اضافه کرد: ما واحد ارتباط با دانشگاه را راه اندازی کرده‌ایم و امروز مسائل علمی راه‌آهن تحت عنوان پایان‌نامه‌ها در دانشگاه‌ها دنبال می‌شود.

بنا بر این گزارش امروز سند تحول آموزش در حوزه ریلی  امضا می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.