| کد خبر: 214287 |

ارزش دارایی‌ های راه آهن ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است

معاون نیروی انسانی راه آهن گفت: ارزش دارایی‌ های راه آهن در طول سال‌ های گذشته به ۱۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

تین نیوز

معاون نیروی انسانی راه آهن گفت: ارزش دارایی‌ های راه آهن در طول سال‌ های گذشته به ۱۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت نظامی معاون نیروی انسانی شرکت راه آهن در مراسم افتتاح مرکز نیکو کاری راه آهن با بیان اینکه کارمندان فعال راه آهن معرف شرکت راه آهن هستند گفت: این افراد به وجود راه آهن افتخار می‌کنند.

او ادامه داد: مجموع خدمات ارائه شده با استفاده از امکانات مادی فراهم شده و در طول سال‌های گذشته ارزش اقتصادی دارایی فیزیکی این حوزه ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است که در کنار دارایی فیزیکی، نیروی انسانی هم وجود دارد.

معاون نیروی انسانی راه آهن توضیح داد: چیزی حدود ۱۴۰ هزار شاغل و ۲۰۰ هزار اشتغال در این بخش شکل گرفته است که خدمات ارائه می‌دهند.

او با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی بسیار مهم است و در اولین جسله هیئت مدیره بر توجه به نیروی انسانی و استفاده از توان آن‌ها بسیار تاکید شده است گفت: آنچه که باعث حرکت و توسعه در تمامی بخش‌ها به ویژه راه آهن می‌شود نیروی انسانی است.

نظامی اظهار کرد: در صورتی که نیروی انسانی نباشد امکان پیشرفت و افزایش بهره وری وجود ندارد، بنابراین توجه به این بخش بسیار مهم است.

این مقام مسئول بیان کرد: ما در طول سال گذشته با وجود تحریم‌ها از متوسط شرایط حاکم بسیار استفاده کردیم و توانستیم با استفاده از توان داخلی اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه انجام دهیم که یکی از آن‌ها ایجاد مرکز نیکوکاری است.

معاون نیروی انسانی راه آهن اظهار کرد: رسیدن به کارایی و اثر بخش کردن عملیات سود اجتماعی بنگاهی توسط نیروی انسانی امکان پذیر است بنابراین توجه به این بخش باید در اولویت برنامه‌های تمامی بخش‌ها قرار بگیرد.

او در پایان تصریح کرد: یکی از ابتکارات در این زمینه ایجاد مرکز نیکوکاری است که باعث توان بهره وری در این بخش می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 12 0

    ارزش دارایی های سازمانی در ایجاد و تولید ثروت است این ثروت توسط طرح ها و ایده های متخصین روی سرمایه های فیزیکی و اجرایی شدن آنها، ایجاد و حاصل می گردد.
    بطور مثال زمین سرمایه است، زمین ثروت است اما نه زمین بلا استفاده ای که نه ابزار تولیدید در آن است و نه محلی برای ارائه خدمات است_ ریاست محترم جمهور نیز اخیرا در این زمینه فرمودند که سازمانها باید از زمینهایی که در اختیار دارند جهت تولید ثروت استفاده بهینه کنند_
    متاسفانه امروزه سازمانهای ما، به اراضی و زمینهایی که هزاران هکتار است به عنوان پول خُرد ته جیب شان نگاه می کنند! در حالیکه انواع طرح های ppp و مشارکتی با بخش خصوصی( واقعی) و شرکتهای دانش بنیان در به ثروت تبدیل کردن اینگونه دارایی های سرمایه ای ارایه شده است.
    راه آهن ثروتمند است، بعلت هزاران هکتار زمین در بهترین نقاط شهری و صنعتی، و متاسفانه ازین سرمایه ها تا کنون عملا استفاده بهینه ای صورت نگرفته است.
    راه آهن می تواند مستقل از وظایف سنتی حمل بار و مسافر، سود آور ترین خدمات را با سرمایه ی بخش خصوصی( واقعی) و با استفاده ازین ثروت بی نظیر( که امروزه با رشد وحشتناک قیمت زمین و مسکن بالاخص در تهران و کلانشهرها) تبدیل به یکی از بزرگترین قدرتها در هولدینگ انبوه سازی و ایجاد ثروت در کشور شود، تمام هدف بیزنس مدل و بیزنس پلن ها در دنیا همین است:" ایجاد ثروت و ارزش"
    طرحی در این زمینه ارائه شد به راه آهن در دومین جشنواره ایده ریلی، که متاسفانه اجرایی نشد و صرفا توجه را به یکی ازین ثروتهای عظیم در راه آهن یعنی ساختمان شهید کلانتری که سالها بود در حال فرسودگی و تخریب مانده بود جلب کرد.
    سازمانها چشم انداز و ماموریت های خود را دائما به روز می کنند_ و اگر این اتفاق نیافتد ، " جا" می مانند
    زمین ثروت بزرگی ست
    اما صاحبان ایده و طرح های عملیاتی، و نیروی انسانی متخصص( واقعی) و درست و درمان، از آنهم مهمتر و ارجمند تر اند.
    آنها را بکار بگیریم! و سلایق شخصی را در پیشرفت و ایجاد ارزش و ابزار آن در نیروی انسانی، لحاظ ننماییم.