| کد خبر: 195875 |

◄ بهره‌برداری سیستم جدید علائم الکتریکی در راه‌آهن اصفهان

با توجه به توسعه خطوط ایستگاه سیستان در راستای پروژه دوخطه بافق–زرین‌شهر، سیستم علائم الکتریکی ایستگاه نیز توسعه و نوسازی شده و هم‌اکنون به بهره‌برداری قطعی رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن اصفهان از بهره‌برداری سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه تشکیلاتی سیستان در اداره کل راه‌آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن اصفهان، سید رضا سادات حسینی گفت: با توجه به توسعه خطوط ایستگاه سیستان در راستای پروژه دوخطه بافق–زرین‌شهر، سیستم علائم الکتریکی ایستگاه نیز توسعه و نوسازی شده و هم‌اکنون به بهره‌برداری قطعی رسیده است.

سادات حسینی افزود: این ایستگاه با 29 سوزن علائمی و 4 بلاک علائمی در طرفین، در مدت زمان 3 ماه مطابق با پیشرفت عملیات زیربنایی طرح دو خطه و با استفاده از تجهیزات قدمی و استوک و با صرفه‌جویی چشم‌گیر در هزینه‌ها به اتمام رسید که بااتصال کامل خطوط  این ایستگاه به ایستگاه‌های فیروزه و خیرآباد در آینده نزدیک، تردد قطارها با سیستم علائم الکتریکی و با ایمنی و سرعت بیش‌تری انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با هزینه تقریبی بالغ بر 3 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری اداره کل راه آهن اصفهان، به‌اتکای توانمندی شرکت‌های داخلی به اتمام رسیده و علائم الکتریکی جدید ایستگاه در سرویس بهره‌برداری قرارگرفته است.

مدیر کل راه‌آهن اصفهان یادآور شد: تجهیز و نوسازی سیستم‌های علائم این محور با حفرکانال  به طول 3هزار و 363 متر مکعب، 11 هزار متر طول کابل‌کشی و به‌روزرسانی کلیه نقشه‌های اینترلاکینگ انجام پذیرفت.

سادات حسینی گفت: مزایای این پروژه را رفع نواقص و از بین رفتن برخی مشکلات در محورهای مجهز به سیستم علائم الکتریکی، افزایش سرعت بازرگانی، ایمنی سیر  و حرکت، سهولت در امر نگهداری و تعمیرات علائمی آن و درنهایت تلاش برای جاری‌سازی سیاست‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 7 0

    با عرض تبریک و خسته نباشید خدمت همکاران تلاشگر و خدوم در اداره علائم الکتریکی راه آهن اصفهان، که همواره از زبده ترین مهندسین و تکنیسین ها در بخش علائمی برخوردار بوده است پروژه های سالهای اخیر در توسعه علائمی ایستگاه های اصفهان، بادرود، شوراب، اشکذر و...از موفقیت های اداره کل راه آهن اصفهان است که با حد اقل هزینه و حد اکثر بهره وری بانجام رسیده اند. خدا قوت و خسته نباشید