| کد خبر: 181070 |

◄ برگزاری کارگاه آموزشی روسای ادارات تدارکات وپشتیبانی ستاد ومناطق راه آهن

پنجمین کارگاه آموزشی روسای ادارات تدارکات وپشتیبانی ستاد ومناطق راه آهن ج.ا.ا برگزارشد.

تین نیوز

پنجمین کارگاه آموزشی روسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق راه‌آهن که به همت اداره‌کل تدارکات و پشتیبانی راه‌آهن ج.ا.ا در ۲۵ و ۲۶ دیماه سال جاری به میزبانی اداره‌کل راه‌آهن اصفهان برگزار شد، امروز به کار خود پایان داد. 

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن اصفهان، جمع‌بندی و اختتامیه کارگاه آموزشی روسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق در بیست و ششم دیماه سال جاری با حضور سیدرضا سادات‌حسینی مدیرکل راه‌آهن اصفهان، علیرضا نصرآبادی مدیرکل تدارکات و پشتیبانی راه‌آهن،معاونین این ادارات کل و روسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه ۵۰ نفر شرکت کننده از ادارات تدارکات و پشتیبانی مناطق و واحدهای ستادی حضورداشتند، برگزاری جلسات تئوری به همراه بازدید از سایت سوخت‌رسانی هوشمند شرکت بناگستر کرانه، بازدید از اماکن گردشگری و ابنیه تاریخی شهر گنبدهای فیروزه‌ای اصفهان و جلسه پرسش و پاسخ بخش‌هایی از این کارگاه آموزشی بود.

علیرضا نصرآبادی مدیرکل تدارکات و پشتیبانی راه‌آهن در این مراسم گفت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها روند روبه بهبود تدارکات را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: با تشکیل کارگروه ساماندهی انبار با تلاش وپشتکار اعضاء در این کارگروه طی پنج سال، امروز شاهد طراحی سامانه انبار هستیم که اولین جلسه آموزشی آن برای کاربران ستاد در هفته‌ی گذشته برگزار شد و آموزش به صورت محوری در مناطق برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

نصرآبادی افزود: امید است روند روبه رشد پیشرفت راه‌آهن ج.ا.ا ادامه داشته باشد و تلاش درراستای اقتصاد ملی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.