| کد خبر: 185391 |

سادات حسینی مدیر کل راه آهن اصفهان خبر داد؛

◄ جابجایی ۹۱ هزار نفر مسافر در ایام نوروز ۹۸ توسط راه‌آهن اصفهان

در روزهای پیک نوروزی، از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ در مجموع بیش از ۹۱ هزار نفر در راه‌آهن اصفهان توسط قطارهای مسافری از مبدا و به مقصد استان اصفهان و قطارهای مسافری عبوری از حوزه راه آهن اصفهان جابجا شده‌اند.

تین نیوز

​مدیرکل راه‌آهن اصفهان گفت: در روزهای پیک نوروزی یعنی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ در مجموع بیش از ۹۱ هزار نفر در راه‌آهن اصفهان توسط قطارهای مسافری از مبدا و به مقصد استان اصفهان و قطارهای مسافری عبوری از حوزه راه آهن اصفهان جابجا شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه آهن اصفهان ، سید رضا سادات حسینی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط راه‌آهن اصفهان اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع توسط کارکنان، همکاری و تشریک مساعی، پیاده‌سازی نقش‌ها، اولویت دادن به ایمنی قطارها و توجه به سیروحرکت منظم قطارها به‌ویژه حرکت قطارها در ساعت مقرر و توجه بیشتر به ظاهر ایستگاه‌ها از جمله نظافت، تمیزی، آراستگی و زیبایی ایستگاه‌ها از جمله اقدامات صورت پذیرفته و مورد توجه اداره کل راه‌آهن اصفهان است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران مورد توجه قرار گرفته و در ایام پیک نوروزی تأخیر قطارهای مسافری با ۸۶ درصد کاهش به حداقل ممکن رسید و کشیک‌های تعیین‌شده به‌صورت منظم حضور داشتند.

سادات حسینی خاطرنشان کرد: در روزهای پیک نوروزی یعنی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ در مجموع بیش از ۹۱ هزار نفر در راه‌آهن اصفهان توسط قطارهای مسافری از مبدا و به مقصداستان اصفهان  و قطارهای مسافری عبوری از حوزه راه آهن اصفهان جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با جابجایی تعداد ۸۸ هزار نفر ، بیش از ۳ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.