| کد خبر: 193581 |

◄ عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در چهار ماهه سال ۹۸

مدیر کل راه آهن هرمزگان از عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در چهار ماهه سال ۹۸ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن هرمزگان، گفت: عملکرد چهار ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۵۷ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان حسن ماسوری  افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۴ میلیون و۵۸۳ هزار و ۹۹۹ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۷ میلیون و ۳۹ هزارو ۳۵۶ تن کالا و محمولات بوده که ۷ درصد رشد را نشان میدهد و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۲ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۸۷۹ هزار و۲۰۳ تن کیلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۳ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۹۸۹ تن کالا بوده که ۵ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، در زمینه عملکردکانتینر نیز اقدام به حمل ۱۵ هزار و ۵۷۰ ( TEU) کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.