| کد خبر: 186787 |

مدیرعامل شرکت راه‌آهن:

◄ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور

به جز منطقه آق‌قلا، بقیه شبکه راه آهن کاملاً آزاد و تردد در تمامی نقاط جریان دارد.

تین نیوز

مدیرعامل راه‌آهن بابیان این‌که ارزیابی خسارت سیلاب و حوادث در شبکه ریلی هم‌چنان ادامه دارد، گفت: شبکه ریلی کشور به‌جز در منطقه آق‌قلا، کاملاً آزاد و تردد در تمامی نقاط جریان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سعید رسولی درباره خسارات وارده به ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور در اثر سیل‌های بهار ۹۸ در اقصی نقاط کشور، ابراز کرد: خوشبختانه کم‌ترین خسارت در حادثه سیل امسال به شبکه راه‌آهن واردشده و در منطقه گلستان و در محدوده آق‌قلا چند نقطه از شبکه راه‌آهن به تشخیص ستاد بحران در راستای جریان آب بازگشایی‌شده است.

ناوگان ریلی قابل‌اعتماد

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابیان این‌که در منطقه بامدژ و ایستگاه نظامیه در محدوده اهواز تا اندیمشک نیز دونقطه دچار آب‌گرفتگی شدید شده بود که به‌سرعت بازسازی و بازگشایی شد، ابراز کرد: در منطقه لرستان نیز دونقطه دچار مشکل شد که به‌سرعت تعمیر و مرمت آن انجام‌شده است که برقراری تردد در مسیر ریلی مناطق مذکور در دستور کار شرکت راه‌آهن ایران قرار دارد.

رسولی بابیان این‌که طرح راه‌اندازی قطار آمبولانس به‌صورت مکتوب به سازمان مدیریت بحران کشور و هلال‌احمر اعلام‌شده است، بیان کرد: این طرح می‌تواند در زمین بحران اثرگذاری بسیار خوبی داشته باشد که در این زمینه چند واگن مخصوص برای اجرای طرح وجود دارد که نیازمند تجهیز و بازسازی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.