| کد خبر: 186692 |

همایش ایمنی در راه‌ آهن/ 2

◄ درخواست مدیرعامل راه‌آهن برای تشکیل انجمن خبرگان ریلی

از آمار کشته شدگان جاده ای که بالغ بر ۱۶ هزار است می‌توان تعبیر کرد که در جاده‌ها جنگ است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم که انجمن خبرگان حمل‌ و نقل ریلی تشکیل شود تا از سرمایه‌های انسانی برای ارتقای ایمنی استفاده شود.

تین نیوز

مدیرعامل راه‌ آهن از دو راهکار هوشمندسازی و افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی در مقایسه با دیگر مدهای حمل‌ و نقلی به عنوان راهکارهای کارآمد و پایدار ارتقای ایمنی در راه‌آهن یاد کرد.

به گزارش تین‌ نیوز، سعید رسولی در همایش ایمنی در راه‌آهن که صبح امروز در محل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار امیدواری کرد که این همایش به افزایش ایمنی در حمل‌ونقل ریلی منجر شود و برنامه عملی برای برگزاری همایش بین المللی ارائه گردد.

رسولی اضافه کرد: در مزیت حمل‌ونقل ریلی و ارتباط آن با ایمنی صحبت‌های زیادی شده و جزو بدیهیات است؛ ایمنی، برند راه‌آهن و راه‌آهن زیربنای توسعه است بنابراین ایمنی زیربنای توسعه است.

رسولی با بیان اینکه باید با بحث فرهنگ‌سازی و آموزش منابع انسانی آمار تلفات بخش حمل و نقل را کاهش داد، افزود: با تمرکز بر ارتقای سطح کیفی حمل‌ونقل ریلی می‌توان به کاهش سوانح ناشی از مشکلات فنی و انسانی و شناسایی نواقص پیش از سوانح رسید.

رسولی اضافه کرد: در سیل اخیر و حوادث پس از آن مشخص شد که آسیب‌ پذیری بخش ریلی نسبت به شقوق دیگر کمتر است و این نشان دهنده ثبات و پایداری این مد حمل‌ونقلی است. با وجود بارش‌های شدید، اهداف در نظر گرفته شده در حمل‌ و نقل مسافر در ایام نوروز کاملا محقق شد.

رسولی افزود: از آمار کشته شدگان جاده ای که بالغ بر ۱۶ هزار است می‌توان تعبیر کرد که در جاده‌ها جنگ است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم که انجمن خبرگان حمل‌ونقل ریلی تشکیل شود تا از سرمایه‌های انسانی برای ارتقای ایمنی استفاده شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.