| کد خبر: 182943 |

راهآهن شمال شرق آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است

راه‌آهن شمال شرق آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(1) گفت: ایستگاه‌های راه‌آهن شمال‌شرق آماده خدمات‌رسانی و پذیرایی مطلوب و با کیفیت از مسافران نوروزی است.

به گزارش تین‌نیوز، فرشاد زادخور افزود: کشیک نوروزی کارکنان راه‌آهن شمال شرق(1) از 25 اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی بلیت‌های چاپ شده برای تردد مسافران از راه‌آهن به فروش رفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نظافت نمازخانه و مکان‌های بهداشتی ایستگاه‌های راه‌آهن سمنان برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مسافرانی که با قطار مسافرت می‌کنند در دستور کار است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق(1) اضافه کرد: به غیر از راه‌اندازی نشدن پله برقی در ایستگاه‌های سمنان، شاهرود و دامغان، بقیه زیرساخت‌های عمرانی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی فراهم است.

زادخور اضافه کرد: رزمایش‌های مختلف در کمیته‌های امنیتی، خدماتی و نظارتی برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به مسافران در اداره‌کل راه‌آهن شمال‌شرق(1) در حال انجام است و برنامه‌ریزی‌های اصولی و هماهنگی با آغاز سفرهای نوروز تقویت می‌شود.

مدیرکل‌راه‌آهن شمال شرق(1) گفت: بلیت قطار برای سفرهای نوروزی به نقاط مختلف کشور شناور است و مردم سمنان هم برای سفر با قطار در نوروز امسال استقبال خوبی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، بیش از 500 کیلومتر از خط ریلی 926 کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره‌کل راه آهن شمال شرق(1) قرار دارد و روزانه 80 رام قطار در این مسیر در حال رفت و آمد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.