| کد خبر: 179179 |

◄ سوت قطار در ۲۶ ایستگاه راه‌آهن در بزرگداشت هفته حمل و نقل

هم‌زمان با بزرگداشت هفته حمل‌ونقل سوت قطار در ۲۶ ایستگاه راه‌آهن به صدا درمی‌آید.

تین نیوز

در راستای گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، شرکت راه‌آهن برنامه‌های متعددی در دستور کار خود قرار داده که در اولین اقدام شروع این هفته، سوت قطار در ۲۶ ایستگاه ریلی شنیده خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این هفته کارکنان شرکت راه‌آهن به شکل هماهنگ در نماز جمعه تهران و مناطق حاضرشده و در ایستگاه‌های راه‌آهن شیرینی و شکلات توزیع می‌شود.

از سوی دیگر، شرکت راه‌آهن تور یک‌روزه قطار گردشگری سوادکوه و دیگر مسیرهای گردشگری ریلی برای همکاران بازنشسته به‌اتفاق خانواده با شعار «راه‌آهن میزبان خانواده راه‌آهن است» برگزار و برنامه‌های متعددی برای بهره‌برداری از طرح‌های آماده افتتاح در این هفته را برنامه‌ریزی کرده است.

حضور مسئولان راه‌آهن در برنامه‌های رسانه ملی و تشریح عملکرد و دستاوردهای این شرکت، بازدید و سرکشی مدیران و مسئولان از بخش‌های مختلف ستاد و مناطق، حضور مدیران مناطق در ایستگاه‌ها و بررسی چگونگی ارائه خدمات به مسافران، بهره‌گیری از فضای ایستگاه‌های مسافری برای تبلیغات هفته حمل‌ونقل و پخش تبلیغات از طریق نمایشگرهای ایستگاه، برگزاری مسابقه عکس حمل‌ونقل در فضای مجازی ازجمله دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار شرکت راه‌آهن در این هفته قرار دارد.

دیدار مسئولان راه‌آهن در هفته حمل‌ونقل با خانواده‌های کارکنان آسیب‌دیده راه‌آهن حین خدمت، خانواده شهدا و بازنشستگان راه‌آهن نیز از دیگر برنامه‌های شرکت راه‌آهن در این هفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.