| کد خبر: 173853 |

مدیرکل راه‌آهن جنوب:

◄ گرمای ۵۲ درجه و گردوغبار هم مانع فعالیت راه‌آهن جنوب نیست

باوجود گردوغبار و گرمای شدید تابستان، تعهد همراه با سخت‌کوشی همکاران، دلیلی برای عملکرد قابل‌قبول راه‌آهن جنوب و استمرار فعالیت‌ها است.

تین نیوز

 مدیرکل راه‌آهن جنوب بابیان این مطلب و اشاره به این‌که این اداره‌کل موفق شده است عملکرد خوبی را ارائه دهد گفت: همکاران این اداره‌کل در شرایط گرمای ۵۲ درجه تابستان هم‌زمان باوجود گردوخاک بسیار در این منطقه، کارکردند و این عملکرد خوب نشان‌دهنده تعهد کاری و سخت‌کوشی آنان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عبدالکریم درویش‌زاده بابیان این‌که بسیاری از شاغلین در این اداره‌کل در فصل تابستان در فضای باز مشغول به انجام‌وظیفه بودند، تشریح کرد: باید توجه داشت که درجه حرارت ۵۲‌درجه در شرایط سایه و ارتفاع بالای دو متر اندازه‌گیری شده و این در حالی است که در فضای آزاد و در زیر نور مستقیم آفتاب دمای محیط گاهی بالای ۶۰‌درجه هم می‌رسد.

او افزود: این شرایط سخت محیطی، عملیات نگهداری خط و حمل‌ونقل قطار را بسیار سخت می‌کند و این در حالی است که تمامی مشاغل راه‌آهن متاثر از این شرایط سخت بوده که همراه با گردوخاک است.

وی بابیان این‌که علاوه بر شرایط آب و هوایی، مشکل تامین آب و قطعی‌های مکرر برق نیز بر سختی کار کارکنان این منطقه در تابستان افزوده است، یادآور شد: نیروهای عملیاتی راه‌آهن جنوب ازجمله لکوموتیورانان، متصدیان ترافیک، مانورچی‌ها و سوزن‌بان‌ها در بندر امام، بندر ماهشهر و میاندشت، در تابستان شرایط کاری بسیار سختی رادارند.

تحریم تاثیری در واردات و صادرات نداشت

وی با اشاره به این‌که مشکلات ناشی از تحریم در میزان واردات و صادرات بار ریلی به بندر تاثیری نداشته است، گفت: صادرات مازوت از ایستگاه ری و اراک به ماهشهر و شمش از ایستگاه خوزستان به بندر انجام می‌شود و هیچ تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.