| کد خبر: 161494 |

مدیرعامل رجا در جلسه‌ی توجیهی ترن ست‌رانان؛

◄ امیدواریم خدماتمان در شأن مردم باشد و کم‌فروشی نکنیم

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در جلسه توجیهی ترن ست رانان این شرکت در آستانه سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم خدماتمان در شأن مردم باشد و کم‌فروشی نکنیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در جلسه توجیهی ترن ست رانان این شرکت در آستانه سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم خدماتمان در شأن مردم باشد و کم‌فروشی نکنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، محمد رجبی با اعلام این خبر افزود: به‌منظور هماهنگی بیشتر با مأموران مختلف قطارها برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافرین قطارهای رجا، جلسه توجیهی مدیرعامل با ترن ست رانان این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت رجا در این جلسه با اشاره به در پیش بودن ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم با تلاش  و کوشش همه‌ی ارکان شرکت رجا به‌ویژه ترن ست رانان، خدمات مطلوب و در شأن هم‌وطنان عزیزمان ارائه دهیم.

محمد رجبی در خصوص احیای عزت و جایگاه شرکت رجا گفت: به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت‌شده و نسبت به سال گذشته باثبات‌تر شده‌ایم و در تلاشیم این ثبات پایدار باشد و به همین منظور همچنین تقویت و تسریع رشد شرکت، تغییرات مدیریتی در رجا کلید خورده است.

مدیرعامل رجا اضافه کرد: کلیه مأموران قطار در راستای تکریم و مشتری مداری، باید کارت‌های شناسایی خود را در معرض رؤیت مشتریان قرار دهند تا مسافران بدانند.

وی در ادامه این جلسه با اشاره به صحبت‌ها و مطالبات ترن ست رانان افزود: تمام مطالبات شما به‌حق است که امیدواریم با حمایت‌های دولت و مجلس بتوانیم آن‌ها را ادا کنیم.

مدیرعامل رجا بابیان این‌که من به‌عنوان مدیرعامل، به خدمت در رجا عشق می‌ورزم افزود: در هفته گذشته 15 دقیقه در صحن علنی مجلس موضوع مطالبات رجا بین نمایندگان بحث و گفت‌وگو شد، اگرچه متأسفانه رأی نیاورد اما باعث افتخار بود.

وی گفت: دولت باید به شرکت رجا به‌واسطه‌ی ارائه‌ی خدمات منحصربه‌فرد در قطارهای تکلیفی و حومه‌ای توجه ویژه داشته باشد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.