| کد خبر: 161113 |

◄ آمادگی کامل راهداری برای سفرهای نوروزی

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آمادگی کامل نیرهای راهداری برای سفرهای نوروزی در سراسر کشور خبر داد و از مردم خواست با تجهیزات کامل در جاده‌ها حرکت کنند.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آمادگی کامل نیرهای راهداری برای سفرهای نوروزی در سراسر کشور خبر داد و از مردم خواست با تجهیزات کامل در جاده‌ها حرکت کنند.

به گزارش تین‌نیوز،  در شصت و یکمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با حضور رئیس پلیس‌راه ناجا، و سایر اعضا‌ی این کمیته به‌منظور برنامه‌ریزی لازم جهت سفرهای ایمن نوروزی هم‌وطنان تشکیل گردید اظهار داشت : همکاران و راهداران ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سراسر کشور  با آمادگی کامل  و استقرار در راهدارخانه و گردنه‌ها در خدمت هم‌وطنان همچنان می‌باشند و لازم است مردم عزیز نیز با آمادگی کامل اطمینان ازنظر فنی خودرو در ایام بارندگی‌های پیش رو سفر نمایند.

وی در خصوص انجام رزمایش مشترک نوروزی  نهادهای دست‌اندرکار، گفت : با توجه به پیش‌بینی آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفند و تعطیلات منتهی به پایان سال پیشنهاد می‌گردد آغاز طرح نوروزی از 23 اسفند تعیین و با توجه به ترکیب تعطیلات در سال جدید پایان طرح نیز 17 فروردین باشد.

کشاورزیان تصریح کرد : تلفن گویای 141 به‌طور شبانه‌روز، همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir  همچنین نرم‌افزار 141 سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در اختیار هم‌وطنان قرار دارد، در کنار سایر مراجع اطلاع‌رسانی همچون پلیس‌راه و رسانه ملی تماماً برای انجام سفرهای ایمن و مورد رضایتمندی مسافران خدمت‌رسانی می‌نمایند.

سردار تقی مهری رئیس پلیس‌راه  اظهار داشت: نکته قابل‌توجهی که است افزایش خودروها و افزایش سفرهای امروز نسبت به گذشته  هست که طبعاً حجم و میزان ترددها را افزایش می‌دهد به‌طوری‌که در یک سال گذشته یک‌میلیون و دویست هزار وسیله نقلیه پلاک شده و به چرخه حمل‌ونقل اضافه‌شده  و کسانی که در این ایام  گواهینامه اخذ نموده‌اند حدود یک‌میلیون و هشت‌صد هزار  می‌باشند که امر ترافیک را سنگین‌تر می‌نماید.

رئیس پلیس‌راه تأکید کرد : مردم عزیز و رانندگان در طول سفرهای جاده‌ای حتماً به هشدارهای  پلیس‌راه و سایر نیروهای امداد اهتمام لازم را داشته و حتماً ضمن دقت در رانندگی در شرایط برف، باران و کولاک، داشتن زنجیر چرخ را در این ایام فراموش نکنید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.