| کد خبر: 151721 |

◄ افزایش دفعات حرکت قطار اصفهان- زاهدان

حرکت قطار اصفهان- زاهدان از هفته‌ای یک‌بار به یک‌روز در میان افزایش یافت و به این ترتیب، قطارهای مسیر اصفهان- زاهدان با افزایش بیش از سه برابری روبه‌رو شده است.

تین نیوز

حرکت قطار اصفهان- زاهدان از هفته‌ای یک‌بار به یک‌روز در میان افزایش یافت و به این ترتیب، قطارهای مسیر اصفهان- زاهدان با افزایش بیش از سه برابری روبه‌رو شده است.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان دراین‌باره گفت: با اختصاص ماهیانه 11 رام قطار دیگر به مسیر اصفهان- یزد-کرمان- زاهدان و بالعکس و افزایش آن از 4 رام به 15 رام در ماه، این قطار با توجه به تقاضای بالای مسافران از ابتدای آبان ماه سال جاری به‌صورت یک روز در میان در خط سیر قرار می‌گیرد. این قطار پیش از این، هفته‌ای یک‌بار حرکت می‌کرده است،

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن اصفهان، سیدرضا سادات‌حسینی ضمن تشریح مشخصات این قطار با پنج واگن چهار تخته ۳۶ نفره البرز و با ظرفیت مجموعاً ۱۸۰ نفر، درباره مدت‌زمان سیر این قطار اظهار داشت: حرکت این قطار از اصفهان به سمت زاهدان ساعت 11:50 در نظر گرفته شده که ساعت ۵: ۳۵ به مقصد زاهدان خواهد رسید و ساعت ۱۲: ۳۵ از زاهدان به مقصد اصفهان حرکت می‌کند. این قطار ساعت ۷ صبح فردای آن روز وارد ایستگاه اصفهان می‌شود.

سادات‌حسینی افزود: با اشاره به افزودن شدن یک واگن خودروبر به این قطار و برای رفاه حال مسافران، تصریح کرد: در صورت استقبال خوب مردم شریف و تردد با ضریب اشغال بالا، تثبیت این قطار در این مسیر تضمین خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به حرکت قطار مذکور و با وجود قطار اصفهان – بندرعباس و بالعکس به‌صورت یک‌روز در میان، مسافران عزیز در طول مسیر مشترک این دو محور می‌توانند به‌صورت روزانه قطار را برای سفر خود انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.