| کد خبر: 151090 |

◄ قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزد

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد را برای ماه‌های آبان و آذر آمادهخدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌کنند.

تین نیوز

قطارهای مسافری شرکت رجا پرکارتر از گذشته برمی‌گردند. شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد را برای ماه‌های آبان و آذر آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌کند. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، این شرکت در نظر دارد علاوه‌بر اعلام برنامه حرکت و قیمت بلیت قطارهای مسافری، اطلاعات مربوط به خدمات، امکانات و مسیرهای تردد قطارهای خود را به اطلاع هم‌وطنان برساند تا متقاضیان بتوانند با اطلاع و آگاهی بیشتر قطار مورد نظر خود را برای مسافرت انتخاب کنند. 

قطارهای تندروی پردیس(ترن‌ست) با قابلیت سرعت 160 کیلومتر در ساعت، همه‌روزه و به‌صورت رفت‌وبرگشت در مسیرهای مشهد و یزد مسافران را جابه‌جا می‌کنند. 

قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال، در مسیر مشهد 814هزار ریال و در مسیر یزد 401هزار و 500 ریال است که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ موردنظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای تندروی پردیس شامل: آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی (نوشیدنی-میوه-تنقلات)، وعده غذایی (صبحانه و غذای گرم) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می‌شود.

از تجهیزات و امکانات قطارهای یادشده می‌توان به سیستم صوت و تصویری همراه با هدفون اختصاصی، مجله و روزنامه، میز غذاخوری، سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به میز تعویض پوشک بچه، سیستم اطلاع‌رسانی زنده برای بیان موقعیت قطار، مسیر، مقصد، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.

هم‌وطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع‌رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan1539  راه‌اندازی کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.