| کد خبر: 187747 |

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران

تهران دیگر تاکسی جدید نمی‌خواهد/ ظرفیت تکمیل است

در حال استخراج تاکسی‌های غیرفعال هستیم که به مرور آن‌ها را از ناوگان اخراج کرده و به حد واقعی نیاز شهر برسانیم. اگر کسی تمایل به کار دارد، باید یک تاکسی بخرد و مشغول کار شود. در تهران پلاک تاکسی دیگر زده نمی‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران می‌گوید؛ ظرفیت جذب تاکسی جدید در ناوگان تاکسیرانی تکمیل است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اقتصاد انلاین، علیرضا قنادان در پاسخ به این سوال که شرایط فعالیت در سازمان تاکسیرانی به عنوان راننده تاکسی چیست، به خبرنگار اقتصادآنلاین می‌گوید: در سازمان تاکسیرانی دیگر تاکسی جدید نخواهیم داشت و ظرفیت تهران بیش از حد نرمال خود است. 

او ادامه داد: در حال استخراج تاکسی‌های غیرفعال هستیم که به مرور آن‌ها را از ناوگان اخراج کرده و به حد واقعی نیاز شهر برسانیم. اگر کسی تمایل به کار دارد، باید یک تاکسی بخرد و مشغول کار شود. در تهران پلاک تاکسی دیگر زده نمی‌شود. 

قنادان در پاسخ به این سوال که رانندگان تاکسی باید چه ویژگی داشته باشند، گفت: داشتن حداقل 23 سال سن، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی، دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی اتومبیل(پایه 2) که حداقل یکسال از تاریخ دریافت آن گذشته باشد، داشتن تاهل، تابعیت جمهوری اسلامی، نداشتن سو پیشینه، عدم اشتهار به فساد اخلاقی، ارایه گواهی صحت بدنی و فکری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی، محروم نبودن از حقوق اجتماعی یا اشتغال به رانندگی از سوی مراجع ذی صلاح، التزام به رعایت شئون اسلامی و نداشتن شغل دیگر، از جمله شرایط مورد نیاز برای احراز این شغل است.

منبع: سايت خبری اقتصاد انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.