| کد خبر: 43378 |

صادرات از گمرک بیله‌سوار ۴۴ درصد افزایش یافت

تین نیوز | فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در مقایسه با سال گذشته صادرات از گمرک بین المللی بیله‌سوار از نظر وزنی ۴۴ درصد افزایش یافته است.
 
آرام حلیم پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرکل گمرکات استان اردبیل اظهار داشت: با وجود سابقه فعالیت طولانی گمرک بیله سوار اما همچنان برخی نارسایی و نواقص در این گمرک وجود دارد که در صورت تجهیز و فراهم شدن آن می توان شاهد افزایش فعالیت در این گمرک و خدمات رسانی بیشتر به مراجعان به این گمرک شد.
 
وی با تاکید بر تحقق توسعه صادرات غیرنفتی از این گمرک گفت: باید براساس سیاست های دولت زمینه ای فراهم شود تا میزان تولیدات و محصولات خارج شده از استان ارتقا یافته و بتوانیم در این زمینه شاهد افزایش و رونق صادرات غیرنفتی  از این گمرک بین المللی باشیم.
 
فرماندار شهرستان بیله سوار جذب فعالان اقتصادی را به شهرستان بیله سوار زمینه ساز توسعه و تحقق افزایش صادرات غیرنفتی از گمرک دانست و تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا فعالیت گسترده سرمایه گذاران را در این شهرستان با فراهم شدن زیرساخت ها رقم زنیم تا با گسترش تولیدات داخلی زمینه صادرات کالاهای غیرنفتی فراهم شود.
 
حلیم از افزایش صادرات چمدانی از پایانه بیله سوار به کشور آذربایجان خبر داد و افزود: در مقایسه با سال گذشته صادرات از گمرک بیله سوار به جمهوری آذربایجان از نظر وزنی 44 درصد و از نظر ارزشی 75 درصد افزایش یافته که این بیانگر فعالیت مطلوب و شایسته این گمرک است.
 
وی ارزش ریالی صادرات چمدانی را به کشور آذربایجان 10 میلیون و 267 میلیون دلار خواند و بیان کرد: در این زمینه نیز ما شاهد توسعه و افزایش صادرات بودیم به طوری که 5 هزار و 29 تن کالای چمدانی از طریق این گمرک به جمهوری آذربایجان صادر شده است.
 
فرماندار شهرستان بیله سوار اظهار کرد: امیدواریم با رفع مشکلات و نارسایی های این گمرک بین المللی زمینه ای فراهم شود تا بتوانیم شاهد افزایش صادرات از این پایانه و رضایتمندی تجار و بازرگانان و مسافران ترددکننده از این گمرک باشیم.

 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.