| کد خبر: 39325 |

تصویب یک فوریت تعیین قیمت بلیت مترو در سال آینده

تین نیوز | در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت لایحه تعیین قیمت بلیت مترو و همچنین تعیین نرخ کرایه اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهر تهران در سال ۹۴ به تصویب رسید.
 
به گزارش تین نیوز از مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛  در جریان یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریتهای لوایح  تعیین قیمت بلیت مترو و همچنین تعیین نرخ کرایه اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهر تهران در سال ۹۴ و مجوز اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری به تصویب رسید.
 
علی رضا دبیر- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران؛ در جریان بررسی یک فوریت لوایح تعیین کرایه های حمل و نقل در شهر تهران یاد آور شد : تصویب یک فوریت آنها به معنای تعیین نرخ واقعی نیست.
 
وی از اصحاب رسانه خواست در تنظیم و اعلام چنین اخباری دقت لازم را داشته باشند.
 
محسن سرخو نیز یادآور شد: با تصویب یک فوریت تعیین نرخ کرایه تاکسی بررسی آن در کمیته حمل و نقل آغاز شده است و با تصویب یک فوریت مابقی کرایه های حمل و نقل در بخش اتوبوسرانی و مترو مجمع این نرخها توسط کمیته و در نهایت کمیسیون عمران در یک بسته کلی تا قبل از 15 بهمن ماه به صحن شورا ارائه خواهد شد.
 
در ادامه جلسه بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه دستورالعمل اجرایی تبصره 32 مصوبه بودجه سال 93 شهرداری تهران دستور بعدی جلسه بود. 
 
 بررسی دو فوریت لایحه مصوبه نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران موضوع بعدی بود و در یکصد و بیست و پنجمین جلسه به آن پرداخته شد و در نهایت اعضا به یک فوریت لایحه اشاره شده رأی دادند. 
 
بررسی یک فوریت لایحه مجوز اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری - یک فوریت لوایح تعیین قیمت بلیت مترو و همچنین تعیین نرخ کرایه اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهر تهران در سال 94 - بررسی یک فوریت طرح نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها توسط شورای اسلامی شهر تهران و اجرای انتخابات توسط شهرداری‌های مناطق 22‌گانه از جمله دستورات جلسه امروز شورا بوده است.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.