| کد خبر: 22268 |

مدیر پروژه خط ۲ مترو مشهد در گفتگو با تین نیوز:

◄ جزییات حادثه مترو مشهد: یک نفر کشته شده نه دو نفر

تین نیوز| مدیر پروژه خط 2 قطار شهری مشهد در خصوص حادثه در یکی از تونل های در حال ساخت مترو مشهد گفت: اين حادثه در خط مترو واقع در چهارراه گاز بلوار طبرسي مشهد رخ داد.

علیرضا منصوریان با ابراز تاسف عمیق از کشته شدن تنها یک نفر از کارکنان زحمتکش ساخت تونل مترو، اظهار داشت: حادثه هنگامی رخ داد که یکی از پایه های فلزی آرماتورها از زیر بتون خارج شده و منجر به ریزش بخشی از تونل می شود که به علت ازدیاد کارکنان متاسفانه تعدادی زیر اورا می روند که با حضور به موقع آتش نشانی و اقدامات عاجل از بین 13 نفر که در زیر آوار گرفتار شده بودند یک نفر از عزیزان جان خود را از دست می دهد. این در حالی است که برخی رسانه ها از کشته شدن دو نفر در این حادثه خبر داده بودند.

وی در ادامه افزود: در کارگاهی با این عظمت بروز چنین حوادثی دور از احتمال نیست و ناگفته نماند که این امر، نافی مسئولیت در ایمن سازی کارگاه ها نخواهد بود.

گفتنی است به علت ريزش ناگهاني آرماتورهای تونل در حال ساخت مترو مشهد، 13 كارگر زير آوار ماندند كه با تلاش هاي اور‍‌ژانس، آتش نشاني و عوامل مترو، 11 نفر در اين حادثه نجات داده شده و به طور سرپايي مداوا شدند.
 
بر اساس این گزارش، عملیات حفاری مسیر 13 هزار و 700 متری خط دوم قطار شهری مشهد از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی این شهر توسط دو دستگاه تی.بی.ام از تیر ماه 1390 آغاز شده و تاکنون افزون بر 11 هزار متر آن حفر شده است. چهار خط برای قطارشهری مشهد تعریف شده که از این میان خط یکم آن به طول 19 کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ماه سال 89 به بهره برداری رسید و روزانه به‌طور میانگین 100 هزار نفر توسط قطار شهری در مسیر خط یکم آن جا به جا می شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.