| کد خبر: 159311 |

◄ بندر فریدونکنار صاحب دهکده دریایی می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: بندر فریدونکنارشرایط احداث مارینا را دارد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: بندر فریدونکنار به عنوان یکی از مناطق سه‌گانه واجد شرایط برای احداث دهکده دریایی در سطح استان شناسایی گردیده است.  

به گزارش تین‌نیوز محمد تقی انزان‌پور در این‌باره گفت: در این راستا 15 هکتار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اختصاص یافته که فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه صنعت گردشگری دریایی فراهم نموده است.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، او افزود:خوشبختانه طی سال های اخیر سرمایه گذاری خوبی توسط بخش خصوصی در بندر فریدونکنار صورت گرفته که از جمله آنها می توان به ساخت 31 هزار متر مربع انبار سرپوشیده و سیلوی 30 هزار تنی غلات اشاره کرد. همچنین احداث مخازن نفتی به ظرفیت 26 هزار تن که در آینده نزدیک به 50 هزار تن افزایش خواهد یافت.

او همچنین لایروبی کانال دسترسی و حوضچه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال،جذب و استقرار اپراتور جدید بندری در راستای بهبود فعالیت های بندر و افزایش رضایتمندی شرکت های کشتیرانی و صاحبان کالا، راه اندازی و عملیاتی کردن سامانه مدیریت جامع بندری و سامانه آمار و عملیات و اتصال آن به سامانه عملیات سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین اخذ مجوز از  سازمان بنادر و دریانوردی بمنظور احداث برج کنترل مخابرات دریایی را از دیگر اقدامات انجام شده در جهت توسعه بندر فریدونکنار برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.