| کد خبر: 158110 |

موسسه Drewry اعلام کرد؛

◄ بعید است سال آینده کمبود کانتینر وجود داشته باشد

تین نیوز

موسسه دروری اعتقاد دارد بعید است که در سال آینده با کاهش ظرفیت کانتینری مواجه باشیم، زیرا کارخانه‌های تولیدکننده می‌توانند در صورت افزایش تقاضا، تولید خود را افزایش دهند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews، برخی از شرکت‌ها نگران هستند که با افزایش بازده کانتینری در سال 2018، تولیدکنندگان کانتینر هم‌گام با رشد تقاضا تولید خود را افزایش ندهند.

برای شرکت‌های حمل‌ونقلی که محموله‌های خود را در کانتینرها منتقل می‌کنند، احتمال کمبود این وسیله حتی در صورتی که موقت باشد هم بسیار ترسناک است. زیرا هرگونه محدودیت برای فضای حمل کالا باعث افزایش نرخ حمل‌ونقل خواهد شد.

برخی از کارشناسان می‌گویند این مشکل به دلیل مقررات جدیدی که از ماه آوریل وضع شده ایجاد شده که بر اساس آن تولیدکنندگان باید از رنگ‌های حلال در آب به جای پوشش‌های مبتنی بر حلال‌های سنتی استفاده کنند.

روری نوشته است: مسئولان و حاملان از سال 2013 ودر پاسخ به رکورد جهانی تجارت، در سال 2016 چشم خود را روی این موضوع بستند و در نتیجه نتوانستند این میزان رشد را در 12 ماه گذشته پیش‌بینی کنند. از آن زمان تاکنون رقابت شدیدی را در بازار تجربه کرده‌اند. مسئولان و حاملان هر دو می‌دانند که این شرایط می‌تواند موقت باشد هنوز هم دست به عصا خریدهای خود را انجام می‌دهند. بنابراین اگر افزایش بار در ادامه ادامه یابد، صنعت کانتینری از موقعیت ضعیفی کار خود را آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.