| کد خبر: 137040 |

فرمانده نیروی دریایی سپاه؛

◄ هیچکس در دنیا جرات ندارد به کشتی‌های ایرانی چپ نگاه کند/ باید زندگی مردم در بنادر جنوب تغییر کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ کس در دنیا جرات ندارد به کشتی‌های ایرانی نگاه چپ کند.

تین نیوز
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ کس در دنیا جرات ندارد به کشتی‌های ایرانی نگاه چپ کند.
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سردار پاسدار علی فدوی در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانورد ضمن تبریک این روز به دریانوردان گفت: به برکت انقلاب و فداکاری شهدا در ۳۹ سال اخیر، صنعت کشتیرانی و آب‌های کشور در وضعیتی است که هیچ کس در دنیا جرات اینکه به کشتی‌های ایرانی نگاه چپ کند، ندارد و کوچکترین تعرض در اقصی نقاط جهان به شناورهای ایرانی برای متعرض خطر بزرگی خواهد بود.
او افزود: امروزی روزی است که ما به دریانوردان تبریک می‌گوییم و از آنجا که اهمیت بخش دریایی اهمیتی ملی است باید شرایط دریانوردان به گونه‌ای شود که بتوانیم هر روز به آنها تبریک بگوییم. چراکه این در این صورت همه کشور از این امر منتفع خواهند بود. 
سردار فدوی با بیان اینکه اقتدار کنونی ما در عرصه دریا افتخارآمیز است گفت: سازمان بنادر و دریانوردی نیز می‌تواند با این اقتدار حاکمیت ملی را بر آب های کشور اعمال کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه پاسداری نیروهای نظامی در حوزه دریایی شبانه‌روزی است، گفت: هم‌اکنون نیروی دریایی سپاه با استفاده از ۹۷ فروند شناور در خلیج فارس و تنگه هرمز در حال تامین امنیت این مناطق است. همچنین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تامین امنیت دریای عمان را برعهده دارد تا دریانوردان ما در بخش نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی و حوزه صیادی با اطمینان و امنیت به فعالیت خود ادامه دهند.
سردار فدوی با تاکید بر اینکه هه شناورهای ایرانی باید از پرچم جمهوری سلامی ایران استفاده کنند گفت: هر شناوری مزین به پرچم ایران باشد امنیت خود را تضمین کرده است.
او همچنین با اشاره به سخنان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:  توسعه نیافتگی سواحل و جمعیت کم ساکن در آنها در شان جمهوری اسلامی ایران و انقلاب نیست. نفت و انرژی، تجارت کشور و زمین‌های حاصلخیز در نوار جنوبی کشور است و این در حالی است که مردمان این خطه شرایط مناسبی ندارند.
سردار فدوی تصریح کرد: شرایط امروزی مردم جنوب ایران به دلیل مشکلات ما در برنامه‌ریزی است و هیچ ربطی به خود آنها ندارد. باید این وضعیت تغییر کند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.