| کد خبر: 259517 |

◄ کامیون ساز مشهور با تریلی جدید برای بازار خط و نشان کشید

بهمن دیزل به عنوان یکی از مشهورترین کامیون سازان ایران فروش تریلی های پرقدرت خود را در بورس کالا آغاز کرده و قصد دارد با متنوع سازی روش های فروش بازار کشنده ها را رقابتی تر از قبل کند.

تین نیوز

بهمن دیزل به عنوان یکی از مشهورترین کامیون سازان ایران فروش تریلی های پرقدرت خود را در بورس کالا آغاز کرده و قصد دارد با متنوع سازی روش های فروش بازار کشنده ها را رقابتی تر از قبل کند.

به گزارش تین نیوز، اتفاقاتی که اکنون در بازار کامیون و تریلی شاهد آن هستیم شاید چند ماه قبل قابل تصور نبود. افت قیمت ها و نزدیک شدن قیمت بازار و قیمت کارخانه رویدادی است که اکنون معامله گران بازار کامیون را تا حدی غافلگیر کرده است.

با این وجود فعالان بازار معتقدند آنچه این روزها در بنگاه ها و مراکز معاملاتی و نمایندگی های فروش تریلی و کامیون می گذرد تا حد زیادی طبیعی است چرا که با تثبیت چندماهه قیمت دلار انتظار افزایش تورم نیز تا حدی کمتر شده و نقدینگی دیگر به سوی بازارهایی مثل بازار کامیون 0 به شدت قبل – سرازیر نمی شود.

گزارش مهم روز را بخوانید؛

◄ قیمت کامیون در مدار افزایش ؛ دنده معکوش گرانی دلار به بازار کشنده ها

◄ شرایط ابطال بارنامه کامیون اعلام شد+ سند

 

گره خوردن قیمت های بازار کامیون به دلار

کارشناسان بازار معتقدند اگر تثبیت نرخ دلار در کانال 40 هزار تومان ادامه پیدا کند و قیمت اسکناس آمریکایی به زیر 45 هزار تومان برسد افت بیشتری در قیمت انواع کشنده ها و کامیون ها اتفاق خواهد افتاد چرا که دیگر انگیزه تبدیل نقدینگی به خودرو برای حفظ ارزش پس اندازهای ریالی به شدت قبل ادامه نخواهد داشت.

به هر شکل در این شرایط برخی کامیون سازان اکنون به دنبال متنوع سازی روش های فروش خود هستند تا حجم فروش خود را با شرایط جدید بازار هماهنگ کنند. از جمله بهمن دیزل کامیون ساز مشهور کشور در هفته های گذشته فروش تریلی در بورس کالا را آغاز کرد و روند معاملات نشان داد که متقاضیان نسبت به چند ماه قبل رفتار متفاوتی با عرضه خواهند داشت.

با این حال مسئولان بهمن دیزل اعلام کرده اند که به متنوع سازی روش های فروش تریلی و کامیون ادامه خواهند داد و بر اساس بازخوردی که از بازار و مشتریان می گیرند روش فروش خود را نیز انعطاف پذیر خواهند کرد.

◄ ادامه ضرر و زیان هنگفت رانندگان کامیون/ اجرای ناقص یک مصوبه مهم

هشدار به رانندگان کامیون؛ کمین سارقان برای سرقت کارت های سوخت در هنگام سوختگیری

تریلی پرقدرتی که برای رقبا حریفی جدی است!

تریلی امپاور BD500  که بهمن دیزل آن را اخیرا در بورس کالا با قیمت پایه 4 میلیارد و 230 میلیون تومان عرضه کرد از نظر فنی یک کشنده به روز و مدرن به شمار می اید. با موتور شناخته شده CUMMINS با حجمی معادل cc 11800 توانایی حمل  44تن بار را دارد. این کشنده از سال 1401 توسط شرکت بهمن موتور تولید و روانه بازار می‌شود. موتور این کشنده 6سیلندر خطی و توربو شارژ با تزریق مستقیم است. همچنین امپاور یک گیربکس مشهور را در دل خود جای داده،گیربکس ZF برندی معتبر است که خیال هر راننده‌ای را مطمئن می‌کند.

فناوری‌ های جدید این کشنده بر ایمنی و رفاه راننده متمرکز شده است. به روزترین فناوری‌ها ترمزها و سیستم‌های ایمنی خودروهای تجاری متمرکز شده است. امپاور از ترمزهای دیسکی-پنوماتیک با فناوری کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و سیستم ضدلغزش ASR و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم الکترونیکی پایداری ESC بهره می ‌برد. کنارهم قرار گرفتن این فناوری‌ ها در یک خودروی تجاری فرصت پیمایش در جاده‌ های کوهستانی، برفی و بارانی و... را فراهم می ‌کند.  

* برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 43 3

    تیتر خبر که خوانده میشه آدم فکر می‌کنه در مورد کمپانی ولوو یا ماک یا اسکانیا خبر زدی ، بنده خدا بگو مونتاژ کار

  • ناشناس 26 2

    گران است گران ارزش خرید نداره

  • ناشناس 4 2

    فروش اگه باکاربری بود شاید یدونه میخریدم

  • سحر 16 4

    هنوز قیمت کشنده بالاست باششصدمیلیون افهاش پانصدخریدببین چقدر قیمت بالاست

  • علی 17 1

    درسته گیربکسش برند زد افه اما کاملا ساخت چینه و زمین تا آسمان با زد اف اصلی آلمانی فرق داره.متاسفانه اگه کیفیت ساخت گیربکس اتومات بالا نباشه به مروز زمان باعث تقه های شدید گیربکس میشه.میتونین تو کشنده های مدل پایین سی اند سی این مسئله رو متوجه بشین.شما در گیربکس دستی این امکان رو داری که با قلق گیری جلوی تقه و صدای اضافه گیربکس رو زمان تعویض دنده بگیری اما تو گیربکس اتومات هیچ کنترلی تو نحوه تعویض دنده و کلاچ گیری نداری

  • ناشناس 0 0

    سلام گیربکس امپاور تراکسون هست

  • جلیل 4 12

    بسلام وخسته نباشی راننده۴۵ سال سابقه نفر اول حمل کالا ازبندر امام خمینی رحمت الله عله خواهشی دارم کا میون که نان بدهد سال ۶۳ حضرت امام به وزارت صنعت گفت کامیون بیارت که هم راننده نان بخورد وهم صاحب کامیون

  • شیبانی 0 0

    دولت باید از تولید کامیون استاندارد حمایت کند ازطرفی هم رانند کامیون بید حمایت شود که بتواند کامیون خریداری کند وازطرفی کرایهبارزیاد نشود که به تولید کننده و فروشنده و کسری کامیون باید واردات شود این زنجیره روی قیمت کالا تعصبردارد وازطرفی ترانزیت دولت میشه از سیاست کشورهای دیگر الگو گرفت

  • ظفرعظیمی مهر 7 1

    بهمن دیزل آنقدرها هم شهرت نداره وکامیونت ساز هم با زور شده البته کامیونت های بهمن دیزل مجاز نیستند و نباید کارت هوشمند به کامیونتی داد که بار مجاز یک وانت حمل میکند کامیونت باید حداقل پنج تن بارمجاز بزند .به هرحال همه ش رجز خوانی ست بهمن دیزل هرگز قدرت و تکنولوژی ساخت تریلی ندارد.تکذیب میشود سرکاریست.

  • ناشناس 13 1

    آخه وقتی برای یه بار باید حداقل چهار الا هشت روز در نوبت باشی مگه میشه قسط سنگین داد فقط بدرد گوش مخملی ها میخورد

  • ماها 3 0

    چخبره ماشینه بار که نیست گند زدیدید تو صنف رانندگان

  • محمود 5 0

    سلام اگه راست میگه جایگذین خودرو های فرسوده کنه با شرایط اسون تا همه محصولش به فروش برسه بنده فرسوده سوارم اولین نفرم که استقبال میکنم

  • ناشناس 4 1

    اشغالی دیگر به اشغالها اضافه شد
    چین لعنتی

  • Mohammad 2 0

    سلام اگه قیمت دلار ثابت بمونه خودرو سازان فقط با اسقاط فرسوده می تونن بفروشن در حال حاضر به جز ۴ برند وارداتی ۲۰ مدل مختلف کشنده چینی داره در داخل تولید میشه

  • امیر 5 0

    دو سال پیش آقای رییسی دلار را ۲۰هزارتومان تحویل گرفت و وعده داد که دلار ۲۰هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست و خودرو پراید نباید صد ملیون باشه تمام این مشکلات را حل خواهیم کرد ولی متاسفانه امروز بعد از ۲سال دولت میگه اگه نرخ دلار ۴۵هزار تومان بشه عالیه.. واقعا آدم دیوانه هم می خنده..آخه این چه وضعیه که بر سر کشور در آمده..شما که از اداره امور کشور عاجز هستید استعفا بدید

  • میعود 3 1

    با فوتون ۴۶۰ ایران خودرو دیزل کاملا یکی هست و فقط کمی در رنگ بدنه متفاوت هستند

  • ناشناس 4 0

    همش واسه دلال اگر راست میگین لیزینگ بدین

  • ناشناس 7 0

    چی میشد. بطور کل. با چین. وروسیه. ارتباط نداشتیم. خدایا اون روز رو. که ایران. به. غرب. نزدیکتر. میشه. رو. نمایان. کن. یه گوسفند. نذر. خواهم کرد. بدبخت مون کرد چین. واز اون بدتر روسیه. دزد

  • ناشناس باشی بهتره 4 0

    بلانسبت راننده که این اشغالهای چینی رو سوار بشوند

  • ناشناس 2 0

    تو را به هر که می‌پرستید اینقدر بها به کامیون چینی ندید بجای همون وارداتی را به قیمت بجای ماشین فرسوده به مردم با اقساط سبک‌تر بدید تا لااقل چرخه بچرخه نه فقط روز بروز ماشین زیاد کنید

  • ناشناس 2 0

    فقط راننده هارو بدبخت آواره کردید با این شرایط که الان حاکمه دور نیست اون روز که بگن تو فلان پایانه راننده‌ها به جون هم افتادن به خاطر یه بار کوفتی که اگر قسط ماشینشرو پرداخت نکنه لیزینگ از دم در خونش میبره .اوارمون کردید خدا....

  • مختار 3 0

    باسلام. به خدا این ماشین های چین، قیمت اروپایی از مردم میگیرن نمیدونم چرا میخرن

  • جعفر 3 0

    تازه اولشه ،،، قرارداد 25ساله یادتونه .دقیقا الان حدود بیست مدل ماشین چینی وارد ایران میشه .تا بیست وپنج سال هم ادامه داره. حق راننده های ایرانی ماشین اروپایی صفر کیلومتر هست نه جنس بنجل چینی که تو اروپا راهش نمیدن. بهمن دیزل هم دستش تو رانت هست ، اگه راست میگه ماشین اروپایی وارد کنه . حیف راننده های ایرانی .

  • ناشناس 0 0

    اینقدر کلا سر ملت نزارین .هنوز ملت دنبال کامیون مدل ۷۰ هستند چون که جدیدا ارزش ندارند .یک کلام نون بده نیستن.نونش را دزد ها می‌خورند که تریلی را ۴برابر قالب می‌کنند به ملت .
    سود نزول آخرش حرامه .خدا حرام کرده دنیا......

  • امیر 0 0

    آقا نمیدونم چرا این کامیونهای چینی اگه موتور ۹۰۰اسبی هم بسازن بازم استارت که میزنی انگار تراکتور روشن میشه..ولی بنز و ولوو رنو خلاصه کامیونهای برند با کمترین قدر هم که باشن صداشون دلنشینه..