| کد خبر: 256685 |

◄ ایران خودرو دیزل در اردیبهشت 1402 چند دستگاه کامیون تولید کرد؟ +جزئیات قیمت

گزارش های مالی ایران خودرو دیزل نشان می دهد این شرکت در تولید کامیون سنگین طی یک ماهه اردیبهشت 1402 ، با افزایش افزایش تولید قابل توجه - حدود 100 درصدی - روبرو شده است.

تین نیوز

رصد کنندگان بازار تولید و فروش کامیون در کشور با بررسی گزارش های مالی ایران خودرو دیزل خبر داده اند این شرکت در تولید کامیون سنگین طی یک ماهه اردیبهشت 1402 ، با افزایش افزایش تولید قابل توجه روبرو شده است.

به گزارش تین نیوز،  اگر قصد خرید کامیون را دارید یا راننده کامیون هستید با به نحو دیگری اخبار تولید و فروش کامیون برای شما اهمیت دارد بد نیست به گزارش مالی ایران خودرو دیزل – یکی از بزرگترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان کامیون در کشور – نگاهی داشته باشید.

برای دریافت سریعتر اخبار و گزارش های مرتبط با تولید و قیمت کامیون، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

گزارش منتشر شده توسط ایران خودرو دیزل - که در بازار بورس با نماد خاور ناخته می شود - در سامانه کدال حاکیست این شرکت در اردیبهشت ماه امسال ۱,۲۸۳ دستگاه کامیون سنگین تولید کرده است. تعداد کامیون های سنگین تولید شده توسط این شرکت در فروردین ماه امسال ۶۳۲دستگاه بوده است.

فیلم پربازدید امروز را ببینید؛

به این ترتیب خاور در اردیبهشت ماه امسال با ثبت نزدیک به 100 درصد افزایش تولید، نسبت به فروردین ماه، طرف تولید و عرضه به بازار را تقویت کرده است.

قیمت میانگین ثبت شده برای فروش کامیون های سنگین ایران خودرو دیزل در گزارش اردیبهشت ماه این شرکت در سامانه کدال ۲۵,۶۲۸,۶۱۹,۴۱۴ ریال معادل دو میلیارد و 562 میلیون و 861 هزار تومان بوده است.

این شرکت در اردیبهشت ماه امسال همچنین تعداد ۶۹ دستگاه کامیون سبک نیز تولید کرده است که هیچ یک از این کامیون ها برای فروش عرضه نشده است.

تعداد اتوبوس های تولید شده توسط ایران خودرو دیزل در ماه دوم بهار 1402 نیز بر اساس گزارش کدال 85 دستگاه بوده که 57 دستگاه از این تعداد در این ماه به فروش رسیده است. قیمت میانگین فروش اتوبوس های تولیدی ایران خودرو دیزل  ۳۷,۹۲۳,۲۸۰,۷۰۲ ریال معادل سه میلیارد و 793 میلیون و 232 هزار تومان بوده است.

شایان ذکر است این شرکت در دومین ماه بهار از مجموع تولیدات خود مبلغ ۴۰,۰۶۷,۵۹۸ میلیون ریال درآمد در گزارش های مالی خود درج کرده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اگر.. نفهمیدیم.. تا هنوز.. باید بدانیم.. جاده.. چطوری ساخته میشد..... جانان