| کد خبر: 256581 |

◄ سایپا دیزل در اردیبهشت ماه 1402 چند دستگاه کامیون تولید کرد؟

گزارش های مالی شرکت سایپا دیزل نشان می دهد تولید کامیون سنگین در این شرکت طی یک ماهه اردیبهشت ماه 1402 ، با افزایش بیش از 60 درصدی نسبت به ماه قبل مواجه شده است.

تین نیوز

بر اساس اطلاعات منعکس شده در سامانه کدال تولید کامیون سنگین در شرکت سایپا دیزل طی یک ماهه اردیبهشت ماه 1402 ، با افزایش بیش از 60  درصدی نسبت به ماه قبل مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز، تازه ترین گزارش منتشر شده توسط سایپا دیزل - که در بازار سهام با نماد خکاوه شناخته می شود - در سامانه کدال حاکیست این شرکت در اردیبهشت ماه امسال 100 دستگاه کامیون سنگین تولید کرده و این در حالیست که این شرکت در ماه قبل 62 دستگاه از این کامیون ها تولید کرده بود.

برای دریافت سریعتر اخبار و گزارش های مرتبط با تولید و قیمت کامیون، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

  • خبر مهم و پربازدید امروز را بخوانید؛

 

 

 

قیمت فروش این کامیون ها به ازای هر دستگاه ۳۷,۰۶۵,۶۹۶,۶۲۹ ریال بوده و با توجه به فروش 89 دستگاه کامیون سنگین در اردیبهشت ماه توسط سایپا دیزل، درآمد ۳,۲۹۸,۸۴۷ میلیون ریالی برای این شرکت در اردیبهشت ماه محقق شده است.

گزارش جنجالی امروز را بخوانید؛

تولید 200 دستگاه کامیونت در اردیبهشت ماه توسط «خکاوه»

علاوه بر این، سایپا دیزل در اردیبهشت ماه 200 دستگاه کامیونت تولید کرده است که با توجه به صفر بودن آمار تولید کامیونت در فروردین ماه 1402، رشد 200 درصدی تولید کامیونت نسبت به ماه قبل در خکاوه اتفاق افتاده است.

قیمت فروش کامیونت های سایپا دیزل در گزارش مالی اردیبهشت ماه این شرکت ۱۶,۰۸۴,۴۸۶,۹۸۹ ریال درج شده است که با توجه به فروش 269 دستگاه کامیونت در این ماه – 69 دستگاه انباشته از ماه های قبل – درآمد ۴,۳۲۶,۷۲۷ میلیون ریالی برای سایپا دیزل از محل فروش کامیونت ها در  اردیبهشت 1402 محقق شده است.

شایان ذکر است؛ خکاوه در اردیبهشت ماه امسال 566 میلیون ریال درآمد از محل فروش لوازم یدکی و خدمات در گزارش های مالی خود درج کرده که به این ترتیب جمع درآمدهای فروش این شرکت در این ماه به ۷,۶۲۶,۱۴۰ رسیده است. این درآمد در مقایسه با جمع درآمد ۵۷۵,۶۳۱ میلیون ریالی سایپا دیزل در فروردین ماه افزایش چشمگیری نشان می دهد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کامیوندار 2 0

    سایپا دیزل کامیون را از طریقی میفروشه چرا اطلاع رسانی نمیکنه